NIEUW
Introductie van aanbiedingen:
Vind exclusieve softwaredeals voor uw favoriete tools →

Pay-Per-Click (PPC)

TL; DR: Pay-Per-Click (PPC) is een digitaal advertentiemodel waarbij adverteerders een vergoeding betalen telkens wanneer op een van hun advertenties wordt geklikt. Hiermee kunnen bedrijven bieden op de plaatsing van hun advertenties op pagina's met zoekresultaten van zoekmachines of andere online platforms.
Delen

Een Pay-Per-Click (PPC) is een advertentiemethode waarmee uitgevers of website-eigenaren alleen een betaling van de adverteerders kunnen ontvangen op basis van het aantal klikken dat de advertentie op hun website heeft ontvangen. PPC heeft hetzelfde concept als CPC (kosten per klik). Enkele van de beste PPC-netwerken zijn Facebook-advertenties, Google-advertenties en Bing-advertenties.

Bijgewerkt februari 17, 2024
Axel Grubba is de oprichter van Findstack, een B2B-softwarevergelijkingsplatform, met zijn achtergrond in managementadvies en durfkapitaal waar hij in software investeerde. Onlangs heeft Axel een passie voor coderen ontwikkeld en reist hij graag als hij niet aan het bouwen en verbeteren is Findstack.