NIEUW
Introductie van aanbiedingen:
Vind exclusieve softwaredeals voor uw favoriete tools →

Omnichannel marketing

TL; DR: Omnichannelmarketing is een strategie die een naadloze klantervaring biedt via alle kanalen en contactpunten, waarbij online en offline interacties worden geïntegreerd. Het zorgt voor een consistente, gepersonaliseerde betrokkenheid bij het merk gedurende het hele klanttraject.
Delen

Een omnichannel-marketingbenadering maakt gebruik van meerdere kanalen en platforms om een ​​specifiek product of dienst te verbinden en te promoten. Het omnichannel-marketingmodel heeft tot doel het bereik van bedrijven te vergroten, een positievere ervaring voor klanten te creëren en de winst te vergroten. Enkele geweldige bedrijven die deze aanpak gebruiken, zijn Starbucks, Walgreen en Amazon. 

Bijgewerkt februari 17, 2024
Axel Grubba is de oprichter van Findstack, een B2B-softwarevergelijkingsplatform, met zijn achtergrond in managementadvies en durfkapitaal waar hij in software investeerde. Onlangs heeft Axel een passie voor coderen ontwikkeld en reist hij graag als hij niet aan het bouwen en verbeteren is Findstack.