Deze inhoud wordt door lezers ondersteund, wat betekent dat als u op sommige van onze links klikt, we een commissie kunnen verdienen.

Een bestemmingspagina maken in 11 eenvoudige stappen in 2024

Rebekah Carter

Bijgewerkt 22 Augustus 2022

hoe een landingspagina te maken

Content

Vraag je je af hoe je een maakt landing page? Het is misschien makkelijker dan je zou denken.

Voor elk bedrijf, ondernemer of freelancer is het hebben van een geweldige website de eerste stap om online op te vallen. Als u echter verwijzingen, leads en verkoopkansen wilt genereren, heeft u iets extra's nodig: een krachtige bestemmingspagina.

Bestemmingspagina's zijn de gespecialiseerde tools die marketingexperts en bedrijfsleiders kunnen gebruiken om bezoekers naar een conversie te leiden, door specifieke informatie op een gestructureerde manier te delen. Bestemmingspagina's kunnen mensen overtuigen om aankopen te doen bij online winkels, zich aan te melden voor een e-mailnieuwsbrief zodat u uw leads op de lange termijn kunt koesteren of gewoon contact met u op te nemen via een contactpagina.

Volgens sommige onderzoeken kunnen bedrijven: hun leads met 55% vergroten gewoon door hun aantal bestemmingspagina's te verdubbelen. Voordat u de voordelen van een effectieve bestemmingspagina voor uzelf kunt benutten, moet u natuurlijk leren hoe u er een kunt ontwerpen.

Gelukkig zijn we hier om te helpen

Wat is een landingspagina? Een introductie

De eerste stap bij het maken van effectieve bestemmingspagina's is het begrijpen van hun doel.

Bestemmingspagina's zijn een duidelijk onderdeel van uw online aanwezigheid en worden gebruikt om een ​​specifieke actie aan te drijven. In tegenstelling tot een volledige website, heeft een bestemmingspagina over het algemeen geen navigatie of meerdere pagina's om te verkennen. Het hele doel van de pagina is om uw klant te 'converteren'.

Inhoudelijk heeft een landingspagina één simpele boodschapsage om over te brengen, en het ontwerp van de pagina ondersteunt dit doel en niets anders. Het uiteindelijke doel van een landingspagina is om een ​​klant tot actie aan te zetten door zorgvuldig gebruik te maken van visuals, copy en CTA-knoppen.

Bestemmingspagina's zijn:

  • Specifiek gericht op één duidelijk doel
  • Ontworpen voor conversies
  • Uitgerust met slechts één optie of CTA
  • Bevolkt door verkeer van advertenties (zoals PPC-campagnes)
  • Ontworpen met minimale afleiding

Het maken van een bestemmingspagina is iets anders dan het bouwen van een website, maar voor sommigen kan het veel gemakkelijker zijn, omdat er minder elementen zijn om te ontwerpen. Hier zijn de 11 stappen die je moet volgen om een ​​impactvolle landingspagina te maken.

Stap 1: Kies een bestemmingspaginabouwer

Tenzij u uw eigen bestemmingspagina helemaal opnieuw wilt coderen (zoals een professionele ontwikkelaar), heeft u een bouwer nodig om u te helpen uw bestemmingspagina tot leven te brengen. Een bouwer voor bestemmingspagina's is in wezen een selectie van softwaretools die zijn gemaakt om u te helpen uw pagina snel en gemakkelijk te ontwerpen. Deze bouwers kunnen worden geleverd met verschillende tools, waaronder:

  • Drag-and-drop-builder: Met een drag-and-drop-builder kunt u modules zoals tekst, foto's en knoppen naar verschillende segmenten van de bestemmingspagina slepen. De bouwer vertaalt je acties naar code voor je landingspagina.
  • formulieren: Formulieren zijn een van de manieren waarop u mensen kunt laten converteren op uw bestemmingspagina's, door hen te vragen u informatie zoals een e-mailadres te verstrekken.
  • Sjablonen: Bouwers voor bestemmingspagina's worden vaak geleverd met sjablonen om u te helpen pagina's voor specifieke doeleinden te ontwerpen. U heeft bijvoorbeeld één sjabloon voor het vastleggen van leads voor uw e-mailcampagne en een andere pagina die is ontworpen om het aantal aanmeldingen voor een webinar te vergroten.

Met het bouwen van bestemmingspagina's kunt u ook knoppen ontwerpen voor uw call-to-action-verzoeken, producten en services rechtstreeks verkopen (in sommige gevallen) en conversies volgen via analyses en rapporten.

Het exacte aantal functies dat u van uw bestemmingspagina-builder krijgt, hangt af van de service die u kiest. Laten we twee opties vergelijken:

Leadpages is een bestemmingspagina-builder die perfect is voor mensen die met een beperkt budget hoogwaardige pagina's willen maken. Deze kosteneffectieve tool wordt geleverd met alle functies die u nodig hebt om ongelooflijke bestemmingspagina's te maken, zoals een gratis aangepast domein (uw website-URL), gratis hosting voor uw bestemmingspagina, mobiel-responsieve sitesjablonen, integraties met toonaangevende tools en onbeperkte pop-ups en waarschuwingsbalken.

Als alternatief, Unbounce is een bouwer voor bestemmingspagina's die is gemaakt voor bedrijven die mogelijk een uitgebreidere selectie van functies nodig hebben. Met deze uitgebreide bestemmingspagina-builder kun je uitgebreide pagina's maken met slimme AI-verbeterde bouwtools, met diepgaande inzichten in klantsegmentatie, analyses en meer.

Met name sommige website bouwers hebben ook hun eigen functies voor bestemmingspagina's, hoewel ze misschien niet zo uitgebreid zijn als een complete tool voor het maken van bestemmingspagina's.

Stap 2: Leer wanneer u een bestemmingspagina moet gebruiken

Als je eenmaal je hebt Landingspagina bouwer, moet u beslissen wanneer het nodig is om een ​​bestemmingspagina te ontwerpen en wanneer u in plaats daarvan een standaardwebsitepagina moet gebruiken. U wilt bijvoorbeeld dat mensen converteren wanneer ze uw productpagina's bezoeken, maar u hoeft geen afzonderlijke bestemmingspagina's te maken voor elk product dat u verkoopt.

Uw productpagina's moeten klanten nog steeds de mogelijkheid bieden om terug te gaan en alternatieve producten te bekijken, of meer artikelen aan hun winkelmandje toe te voegen als ze dat willen. Een bestemmingspagina is erop gericht uw publiek te overtuigen om één ding te doen en niets anders.

Je gebruikt een website wanneer…

U ontwikkelt een pagina als onderdeel van uw algehele online ervaring voor klanten. U wilt misschien dat klanten actie ondernemen op uw websitepagina's, maar u wilt ze ook opties geven, zoals de mogelijkheid om uw 'Over ons'-pagina te bekijken en meer te weten te komen over uw producten voordat ze contact met u opnemen.

U gebruikt een bestemmingspagina wanneer...

Je hebt één pagina nodig om een ​​specifieke actie aan te moedigen. Bestemmingspagina's zijn er niet om naamsbekendheid te vergroten of relaties met klanten op te bouwen, ze zijn ontworpen om één doel te bereiken, of het nu gaat om meer leads en aanmeldingen voor uw e-mailcampagne of om directe verkoop te genereren.

Bestemmingspagina's elimineren de afleiding van andere webpagina's, zoals navigatie en links naar andere inhoud, maar ze geven uw klanten ook minder opties.

Stap 3: Stel een doel voor uw campagne in

Zoals hierboven vermeld, is het hele doel van een bestemmingspagina om een ​​klant naar een specifieke actie te leiden en een enkel resultaat te genereren. Om een ​​effectieve landingspagina te maken, moet je daarom beslissen welke specifieke actie je wilt aanmoedigen.

Enkele van de meest voorkomende doelen voor een bestemmingspagina zijn:

  • Verkoop genereren: Voor e-commercewebsites en bedrijven kan een bestemmingspagina u helpen om mensen die uw advertenties vinden, om te zetten in directe klanten. Met de juiste bouwer voor bestemmingspagina's kunt u zelfs betalingen aannemen en klanten door het afrekenproces leiden, direct op uw bestemmingspagina.
  • Verdien meer conversies: Verkoop is niet de enige vorm van conversie. Een conversie is elke actie die uw klant onderneemt waarvan u wilt dat hij deze doet. Als uw klant bijvoorbeeld op uw bestemmingspagina terechtkomt en zich aanmeldt voor uw webinar, een gratis item downloadt of een recensie deelt, 'converteren' ze als resultaat van uw pagina.
  • Nieuwe leads maken: Bestemmingspagina's zijn een uitstekende manier om meer leads te creëren. U kunt groei stimuleren door mensen aan te moedigen zich aan te melden voor uw e-mailcampagne of door mensen te vragen lid te worden van uw sociale-mediagemeenschap. Als je eenmaal een connectie hebt met je publiek, is het veel gemakkelijker om ze te ontwikkelen tot klanten voor de lange termijn

Als u een specifiek doel voor uw campagne heeft, ziet u wat u moet meten om te bepalen of uw inspanningen succesvol zijn geweest. Een goed doel kan u ook leiden naar de juiste sjabloon voor uw bestemmingspagina-behoeften. De meeste paginabouwers hebben verschillende sjablonen voor verschillende doelen van bestemmingspagina's.

Stap 4: Uw bestemmingspagina ontwerpen

Een van de meest opwindende onderdelen van het bouwen van een bestemmingspagina, is het ontwerpen van de ultieme paginalay-out. Gelukkig heb je, aangezien je al een bouwer voor bestemmingspagina's hebt gekozen om je op dit punt te helpen, geen codeer- of programmeerkennis nodig.

In plaats daarvan kunt u eenvoudig uw tool voor het maken van bestemmingspagina's laden en kiezen uit een van de bestaande sjablonen die ze te bieden hebben. Zoals hierboven vermeld, sorteren de meeste makers van bestemmingspagina's sjablonen op doelstelling of doelgroep, zodat u door kunt bladeren en degene kunt vinden die voor u het meest logisch is.

anatomie van de bestemmingspagina
Voorbeeld van een goed gestructureerde bestemmingspaginasjabloon; Bron: Moosend

Onthoud dat je ook de vrijheid hebt om je sjabloon te bewerken, dus vergeet niet om:

  • Gebruik merkvisuals: U wilt nog steeds dat mensen deze bestemmingspagina aan uw merk associëren, dus het is belangrijk om belangrijke afbeeldingen te gebruiken, zoals specifieke merkkleuren en logo's. Je bestemmingspagina-bouwer zou je in staat moeten stellen om alle afbeeldingsbestanden te uploaden die je nodig hebt.
  • Maak gebruik van visuele hiërarchie: Ontwerp de lay-out van uw bestemmingspagina om bovenaan de pagina te plaatsen wat u wilt dat uw klanten als eerste zien. U kunt dan elementen van een goed ontwerp, zoals maatvoering en structuur, gebruiken om de aandacht van uw klant op de pagina te trekken.
  • Maak het responsief: Zorg ervoor dat het ontwerp van uw bestemmingspagina perfect werkt op elk apparaat, zodat u conversies en leads kunt blijven verdienen, waar u ook potentiële klanten tegenkomt. Bij de meeste bouwers kunt u testen hoe dynamisch uw inhoud is.
  • Contrast gebruiken voor knoppen: Zorg ervoor dat u contrast gebruikt om uw CTA-knoppen en formulieren te scheiden van al het andere op de pagina. Dit zorgt ervoor dat uw bezoekers op de bestemmingspagina weten wat ze moeten doen.

Vergeet de basisprincipes van goed grafisch ontwerp niet tijdens het bewerken. Elk ander element op uw pagina moet gebruikers verwijzen naar het formulier of de actie die u wilt dat ze uitvoeren. Vermijd het gebruik van te veel tekst, aangezien dit uw lezer kan overweldigen, en zorg ervoor dat er voldoende witruimte is.

Stap 5: Schrijf uw exemplaar

Nu is het tijd om de kopie te schrijven die uw bezoeker gaat converteren.

U kunt desgewenst beginnen met uw kopie vóór uw ontwerp, omdat dit u helpt te bepalen hoeveel ruimte u op de bestemmingspagina nodig heeft voor uw opsommingstekens en alinea's. De juiste kopie is vaak het belangrijkste hulpmiddel op uw bestemmingspagina's. Het moet uw klant ervan overtuigen dat wat u van hen vraagt, hun tijd waard is.

De beste manier om geweldige teksten te maken, is door te oefenen en van uw klanten te leren terwijl u bezig bent, met behulp van analyses om te zien op wat voor soort campagnes ze het beste reageren. Als je net voor het eerst aan de slag gaat, volg dan deze belangrijke regels:

  • Gebruik een kop met veel impact: Vanaf het moment dat ze op uw pagina aankomen, heeft u meestal maar een paar seconden om de aandacht van uw klant te trekken. Zorg ervoor dat uw aanbieding meteen van de pagina springt door uw kop zo veel mogelijk te benadrukken. Deze kop, gecombineerd met de juiste afbeelding, kan helpen om uw klanten te converteren.
  • Focus op voordelen: Vermeld niet zomaar een heleboel functies op uw bestemmingspagina en verwacht niet dat uw klanten erachter komen waarom ze nuttig zijn. Leg in plaats daarvan aan uw publiek uit hoe wat u ook aanbiedt, hun problemen zal oplossen en hen ten goede zal komen. Probeer de pagina te bekijken vanuit het perspectief van uw ideale klant.
  • Hou het simpel: Bestemmingspagina's converteren meestal beter als ze gemakkelijk te lezen zijn. Te veel inhoud kan je kijker overweldigen, dus het is het beste om het simpel te houden. Opsommingstekens kunnen een geweldige manier zijn om de kopie compact te houden.

Onthoud dat als je klaar bent met schrijven, je wat tijd vrijmaakt om je exemplaar een tweede keer door te nemen en na te lezen op eventuele fouten. Grammaticale en spelfouten kunnen het minder waarschijnlijk maken dat uw klanten uw bedrijf vertrouwen.

Stap 6: Maak uw CTA

Uw CTA is een van de belangrijkste onderdelen van uw bestemmingspagina, omdat het het laatste zetje is dat uw klant nodig heeft om de cruciale actie te ondernemen die u wilt dat ze ondernemen. Een "oproep tot actie" vertelt uw bezoeker wat u wilt dat ze vervolgens doen nadat ze op uw pagina zijn aangekomen en uw inhoud hebben gelezen.

CTA's kunnen de vorm aannemen van een doorklikknop, die uw klant naar een andere pagina leidt of een pop-up opent. Ze kunnen ook voorkomen in de vorm van korte formulieren of velden waar uw klanten hun informatie kunnen invoeren.

Om het meeste uit uw CTA te halen:

  • Wees specifiek: CTA-knoppen zoals "Aan de slag" werken misschien voor sommigen, maar ze kunnen behoorlijk vaag zijn op een moment dat je zo overtuigend mogelijk wilt zijn. Zonder veel informatie weten bezoekers niet wat ze van buttons kunnen verwachten. Probeer een beetje meer beschrijvend te zijn, met CTA's zoals "Claim uw gratis proefversie" of "Bekijk prijzen".
  • Blijf simpel: Hoewel beschrijvende CTA's belangrijk zijn, is het belangrijk om de verklaring of het formulier niet te lang te maken. Een complexe CTA kan uw klant in de tegenovergestelde richting sturen. Als u een formulier toevoegt dat uw klanten moeten invullen, bedenk dan hoe u het zo kort en eenvoudig mogelijk kunt maken. De best converterende formulieren vragen slechts één stukje informatie, zoals een e-mailadres of telefoonnummer.
  • Blijf gefocust: Het hele doel van een bestemmingspagina is om een ​​specifiek doel te bereiken. Bestemmingspagina's moeten alle andere afleiding elimineren, inclusief links naar andere pagina's en opties. Uw bezoekers op een bestemmingspagina mogen maar één pad vooruit hebben, dus focus op slechts één CTA. Vermijd CTA's met links naar andere pagina's of aankoopopties.

Stap 7: Kies uw afbeeldingen

Op dit punt begint uw bestemmingspagina echt samen te komen. Je hebt een structuur of sjabloon en de kopie die nodig is om je publiek te converteren. Nu is het tijd om je visuals te kiezen. Bedrijven die aangepaste visuele inhoud maken, hebben ongeveer 7 keer hogere conversiepercentages, maar als u geen eigen ontwerper heeft, kan elke visual een positief verschil maken voor uw bestemmingspagina. Visuals helpen klanten door een pagina te leiden en het ontwerp aantrekkelijker te maken.

Bij het kiezen van uw afbeeldingen moet u:

  • Markeer echte mensen: Hoewel foto's van een product geweldig zijn, reageren mensen veel eerder op afbeeldingen van andere mensen. Foto's van echte mensen die genieten van uw product of dienst zullen bezoekers helpen om verbinding te maken met uw aanbod en zichzelf te visualiseren met wat u ook te bieden heeft.
  • Kies een heldenafbeelding: Veel van de beste bestemmingspagina's gebruiken een enorme afbeelding bovenaan de pagina om bezoekers te laten zien waar hun aanbod over gaat. De hero-afbeelding kan een geweldige manier zijn om uw klant, naast uw kop, kennis te laten maken met een pagina.
  • Voordelen visualiseren: Probeer de unieke voordelen die u met uw exemplaar deelt via uw afbeeldingen over te brengen. Als je bijvoorbeeld schoenen verkoopt die geweldig zijn om in te klimmen, laat dan iemand zien die een berg beklimt. Dit helpt om klanten inzicht te geven in de voordelen van uw producten wanneer ze niet alle teksten lezen.

Stap 8: Verbind uw bestemmingspagina

Hoewel u niet per se een website nodig heeft voor een bestemmingspagina, moet u uw bestemmingspagina wel verbinden met een hostprovider, uw e-mailsysteem (als u e-mailadressen verzamelt) en andere hulpmiddelen, zoals een afrekenpagina als u transacties wilt beheren.

Uw bouwer van bestemmingspagina's zou u hierbij moeten helpen, zodat u:

  • Kies een URL: U moet uw bestemmingspagina koppelen aan uw hoofddomein en een aangepaste URL maken. Dit is het adres dat mensen bezoeken wanneer ze op uw paginaadvertentie klikken.
  • Aangepaste scripts toevoegen: Het toevoegen van tracking voor analysetools zoals Google Analytics is belangrijk, omdat het u helpt te zien wie uw bestemmingspagina bezoekt, welke acties ze ondernemen en meer. De informatie die u verzamelt, zal als leidraad dienen voor toekomstige pagina-ontwerpen.
  • Integreer cruciale tools: U moet uw bestemmingspagina verbinden met de andere tools die u gaat gebruiken om leads te koesteren en te converteren. Het kan bijvoorbeeld nodig zijn dat uw systeem automatisch leads doorgeeft aan uw CRM en e-mail marketingtools.

Stap 9: Voorbeeld bekijken, bewerken en publiceren

Zodra je alles hebt aangesloten, moet je ervoor zorgen dat je bestemmingspagina precies werkt zoals het hoort. Hoewel het verleidelijk is om meteen op de knop 'publiceren' te drukken, kan het nemen van enkele extra voorzorgsmaatregelen u op de lange termijn veel tijd en geld besparen.

Hier zijn enkele dingen die u misschien met uw collega's wilt bespreken voordat u de sprong wagen met uw nieuwe pagina:

  • De kopie: Voer een snelle controle uit om er zeker van te zijn dat er geen grammaticale problemen, spelfouten of andere problemen zijn met uw exemplaar. Elke fout die u maakt, kan uw geloofwaardigheid schaden.
  • De SEO: U kunt beslissen of u uw pagina al dan niet zichtbaar wilt maken voor zoekmachines voordat u deze publiceert. Sommige bestemmingspagina's hoeven niet voor zoekmachines te worden geoptimaliseerd.
  • De functionaliteit: Zorg ervoor dat uw gebruiker kan doen wat hij moet doen op uw pagina. Dit kan betekenen dat formulieren moeten werken en informatie moeten opslaan zoals het hoort. U kunt indien nodig ook uw afrekentools uitproberen.

Het kan handig zijn om iemand anders te vragen uw bestemmingspagina voor u door te nemen als u niet zeker weet of alles zelf naar behoren werkt.

Stap 10: begin met verkeer

Met uw bestemmingspagina klaar voor gebruik, gepubliceerd en gehost op internet, is de volgende stap gewoon mensen ertoe brengen deze te bezoeken. Er zijn verschillende manieren waarop u mensen kunt aanmoedigen om naar uw bestemmingspagina te gaan, waaronder:

  • E-mail marketing: Verander uw e-mailabonnees in volledige klanten door promo's te sturen die naar uw bestemmingspagina linken. U kunt zelfs verschillende varianten van uw bestemmingspagina's maken voor verschillende segmenten van uw doelgroep.
  • Sociale media: Advertenties op sociale media zijn een fantastische manier om verkeer naar uw nieuwe bestemmingspagina's te genereren. Met de meeste tools, zoals Instagram en Facebook, kun je krachtige targetingfuncties gebruiken om je specifiek te concentreren op het publiek dat het beste bij je behoeften past.
  • Pay-per-click advertenties: PPC-advertenties die worden aangeboden door zoekmachines zoals Google zijn uitstekend om u naar de top van de zoekresultaten te krijgen voor specifieke zoektermen en zoekwoorden.

Het is veel gemakkelijker voor u om verkeer naar uw bestemmingspagina's te leiden als u wat extra tijd neemt om uw publiek te begrijpen en gebruikerspersonages op te bouwen voordat u begint met adverteren. Een goede kennis van uw doelgroep helpt u te bepalen waar u waarschijnlijk de meeste aandacht krijgt.

Stap 11: testen en optimaliseren

Eindelijk is het tijd om ervoor te zorgen dat u echt het meeste uit uw bestemmingspagina haalt. Dupliceer de pagina die u heeft gemaakt met behulp van de tools die u heeft ingebouwd in uw bestemmingspagina-builder en maak verschillende varianten om zaken als body-copy, koppen, kleuren en CTA-inhoud te testen.

Het testen van verschillende elementen, zoals afbeeldingen en aanbiedingen, kan u waardevolle inzichten geven in wat voor soort factoren uw publiek echt beïnvloeden om aankoop- of conversiebeslissingen te nemen.

Met sommige hulpprogramma's voor bestemmingspagina's kunt u zelfs dynamische pagina's maken die veranderen afhankelijk van de interesses of het gedrag van de persoon die uw inhoud bezoekt.

Een bestemmingspagina maken: veelgestelde vragen (FAQ's)

Q: Heb ik een domein nodig voor een landingspagina?

Nee, je hebt geen domein nodig voor een landingspagina. U kunt een bestemmingspagina zonder domein gebruiken, maar er zijn enkele voordelen aan het gebruik van een bestemmingspagina met een domein. Het hebben van een landingspagina met een domein kan je bijvoorbeeld helpen om hoger te scoren in zoekmachines, en het kan je landingspagina er ook professioneler uit laten zien.

V: Kan een landingspagina een website vervangen?

Bestemmingspagina's zijn ontworpen om conversies te stimuleren, dus hebben ze meestal een ander doel dan websites. In sommige gevallen kan een bestemmingspagina echter een website vervangen. Als u bijvoorbeeld een online verkoper bent en een promotie voor een nieuw product voert, kunt u een bestemmingspagina voor dat product maken in plaats van uw website te gebruiken.

Q: Ranken landingspagina's op Google??

Bestemmingspagina's kunnen worden weergegeven in de zoekresultaten van Google als ze goed zijn geoptimaliseerd. Om een ​​bestemmingspagina voor Google te optimaliseren, moet u ervoor zorgen dat de bestemmingspagina relevant is voor de zoekwoorden die u target, en u moet er ook voor zorgen dat de bestemmingspagina is gekoppeld aan andere websites.

V: Hoe leid ik verkeer naar mijn bestemmingspagina?

Er zijn een paar verschillende manieren om verkeer naar uw bestemmingspagina te leiden. U kunt gebruikmaken van betaalde advertenties, sociale media of e-mailmarketing. U kunt ook proberen uw bestemmingspagina voor zoekmachines te optimaliseren.

Vraag: Wat is de beste bouwer voor bestemmingspagina's?

Er zijn veel verschillende bouwers voor bestemmingspagina's, en het hangt echt af van uw behoeften. Als je geen technische vaardigheden hebt, wil je misschien een bestemmingspagina-builder zoeken die gemakkelijk te gebruiken is en geen codering vereist. Enkele populaire bouwers voor bestemmingspagina's zijn: LeadPagesUnbounce en Instapage.

Begin met bouwen!

Daar heb je het, alles wat je moet weten over het bouwen van je eigen landingspagina van begin tot eind. Houd er rekening mee dat bestemmingspagina's tegenwoordig veel gemakkelijker te bouwen zijn, dankzij de grote verscheidenheid aan tools die we beschikbaar hebben in de digitale wereld. Het duurt echter nog even om erachter te komen wat voor soort bestemmingspagina's de meeste conversies zullen genereren.

Neem de tijd en experimenteer zoveel als je kunt, waarbij je in de loop van de tijd informatie uit je analyses verzamelt. Hoe meer u oefent, hoe beter uw bestemmingspagina's zullen zijn.

← Terug naar blog

Rebekah Carter is een ervaren maker van inhoud, nieuwsverslaggever en blogger die gespecialiseerd is in marketing, bedrijfsontwikkeling en technologie. Haar expertise omvat alles, van kunstmatige intelligentie tot e-mailmarketingsoftware en apparaten met uitgebreide realiteit. Als ze niet aan het schrijven is, besteedt Rebekah het grootste deel van haar tijd aan lezen, het buitenleven verkennen en gamen.

Laat u door ons begeleiden zodat u de juiste keuze kunt maken

Vereenvoudig het zoeken naar software en ga aan de slag door door onze categorieën te bladeren.

Blader door onze categorieën
Featured on

© 2023 Findstack.com, een bedrijf van SoHo Media Ltd. Alle rechten voorbehouden.
Advertisbeleid  |  Cookie beleid  |  Privacy Policy  |  Gebruiksvoorwaarden