NIEUW
Introductie van aanbiedingen:
Vind exclusieve softwaredeals voor uw favoriete tools →

De beste softwareplatforms voor virtuele evenementen van 2025

Axel Grubba, 04 maart 2024
De beste softwareplatforms voor virtuele evenementen van 2025
Delen
Begin met het verkopen van digitale producten met Crevio
Crevio logo
Crevio
Gesponsorde
5.0
(1)
$ 29.00 / maand
Crevio is een platform voor makers om digitale producten, diensten, cursussen en toegang tot andere 3e-... te verkopen. Lees verder over Crevio

De software-industrie voor virtuele evenementen heeft de afgelopen jaren een enorme evolutie doorgemaakt. Vóór 2020 wisten maar weinig mensen van virtuele evenementen, omdat persoonlijke ontmoetingen de norm waren. De dingen veranderden echter drastisch in 2020 toen de Covid-19-pandemie toesloeg. Virtuele evenementen werden populair omdat organisaties zich moesten aanpassen aan sociale afstand, reisbeperkingen en kantoorsluitingen die door overheden waren opgelegd om de verspreiding van het virus in te dammen.

Think Geverifieerd marktonderzoek, de wereldwijde markt voor virtuele evenementenplatforms is meer dan 9 miljard waard en zal naar verwachting in 22.75 $ 2028 miljard bereiken. Nu regeringen deze beperkingen versoepelen en de distributie van vaccins opvoeren, zullen mensen zich weer op hun gemak voelen met persoonlijke evenementen. Betekent dit dat virtuele evenementen zullen verdwijnen? Nee. Evenementenplanners zullen zowel virtueel als persoonlijk profiteren om te voorkomen dat ze hun publiek buitensluiten. Dit is de reden waarom hybride evenementen in de toekomst populair zullen worden.

Wat zijn de beste softwareplatforms voor evenementen?

Met het internet bezaaid met softwareplatforms voor virtuele evenementen, kan het kiezen van het beste voor uw volgende virtuele evenement een ontmoedigende en uitdagende taak zijn. Gelukkig geeft dit bericht je een overzicht van de beste virtuele evenementenplatforms om uit te kiezen:

1. Evenementzilla

Beste algemene virtuele evenementenplatform

Eventzilla-startpagina

EventZilla is uitgebreide software waarmee je een breed scala aan virtuele, hybride en persoonlijke evenementen kunt hosten en beheren, zoals webinars, conferenties, fondsenwervers, lessen, trainingen en sport. Met deze software kun je evenementregistraties, promoties, check-ins en bezoekers op één plek beheren. U kunt het ook gebruiken om bestemmingspagina's te maken, tickets te verkopen, evenementen te promoten en betalingen op één plek te verwerken.

Eventzilla kan naadloos worden geïntegreerd met meer dan 500 apps om workflows te vereenvoudigen. Het integreert bijvoorbeeld met Google Spreadsheets, MailChimp, HubSpot, Active Campaign en verschillende sociale-mediaplatforms zoals Facebook en YouTube.

Belangrijkste kenmerken

Enkele van de belangrijkste kenmerken van Eventzilla zijn:

  • Realtime genereren van rapporten: Hiermee kunt u aanwezigheids-, boekings-, evenementenverkeer, annuleringen, inkomsten en statistische rapporten volgen
  • Kaartverkoop en verkoop: Hiermee kunt u eenvoudig tickets voor virtuele evenementen verkopen en gemakkelijk betalingen ontvangen
  • Marketing hulpmiddelen: Met ingebouwde marketingtools kunt u uw evenementen online, e-mailmarketingsjablonen, registratiewidgets, kortingscodes en groepskortingen promoten.

Eventzilla-prijzen

eventzilla prijzen

Eventzilla wordt geleverd met 3 belangrijke tariefplannen:

  • Basic: $1.5 per inschrijving
  • Pro: 1.9% + $ 1.5 per registratie (maximaal $ 12.99)
  • Plus: 2.9% + $1.5 per registratie (maximaal 19.99)

2. HeyTop

Beste voor gebruiksgemak

heysummit-startpagina

HeySummit is een platform waarmee je boeiende, converterende en omzetgenererende virtuele evenementen kunt opzetten. Het wordt geleverd met een breed scala aan organisatie- en marketingtarieven om tijd en middelen te besparen bij het plannen van uw evenement. De software helpt je ook bij het maken van online cursussen, het organiseren van talkseries, het doen van onderzoek, het verspreiden van kennis en het plannen van vooraf opgenomen en live evenementen.

De software integreert met bijna elke app, inclusief Google Spreadsheets, Zapier, HubSpot, Slack, Mail Chimp en Active Campaign.

Belangrijkste kenmerken

  • Bestemmingspagina bouwer: Helpt u om binnen enkele minuten een bestemmingspagina met hoge conversie te maken
  • Registratie en kaartverkoop: Hiermee kunt u eenvoudig, snel en gemakkelijk uw aangepaste registratie en tickets instellen
  • Rapportage en analyse: Hiermee kunt u de betrokkenheid bijhouden en weten hoe bezoekers uw inhoud maximaliseren en ervan genieten. U kent ook al uw aanmeldingen en verwijzingen om een ​​virtueel evenement met meer impact te organiseren.
  • Marketing: Het wordt geleverd met krachtige marketingfuncties om uw virtuele evenementen te promoten en er geld mee te verdienen, zoals het Affiliate Programma, Swipe Copy en Testimonials.

HeySummit-prijzen

heysummit prijzen

Het prijsmodel van HeySummit is geschikt voor iedereen met een groot publiek of een persoon die er een begint te bouwen. Het wordt ook geleverd met een gratis proefperiode van 14 dagen.

HeySummit biedt 3 tariefplannen:

  • starter: $ 25 per maand ($300 jaarlijks gefactureerd)
  • Groei: $ 75 per maand ($900 jaarlijks gefactureerd)
  • Succes: $ 195 per maand (2,340 jaarlijks gefactureerd)

3. Livestorm

Het beste voor Analytics

livewebinar homepage evenementenplatform

Livestorm is software voor virtuele evenementen die is ontworpen om u te helpen bij het beheren van webinars, vergaderingen en virtuele evenementen. Het is een alles-in-één tool, wat betekent dat je elke functie vindt die je nodig hebt om in te stellen, op de markt te brengen en start je webinars en andere live-evenementen op één plek. De functie die deze software onderscheidt, is Analytics. Hiermee kunt u een uitsplitsing van alle belangrijke statistieken bekijken vanuit uw softwaredashboard. Een meer gedetailleerd overzicht van de belangrijkste statistieken van het evenement kan worden bekeken door op het tabblad Analytics te klikken en het tabblad ''Mensen'' te openen.

Livestorm integreert met veel apps van derden om de functionaliteit van uw account te verbeteren. Voorbeelden van apps waarmee u kunt integreren Livestorm omvatten Google Analytics, Zapier, Slack, Help Scout, Public API, Webhooks en Intercom.

Belangrijkste kenmerken

  • Evenementenruimte: Hiermee kunt u enkele van de beschikbare functies in de webinarruimte in- of uitschakelen, zoals vragen, geïntegreerde chats en poll-tabbladen. Het stelt je ook in staat om je deelnemers te verbergen of te tonen en hun achternaam te verbergen.
  • Mail instellingen: Het geeft je de vrijheid om te beslissen wanneer je e-mails naar bezoekers stuurt. Stuur bijvoorbeeld een uur voor aanvang van het evenement, enkele minuten voor het evenement of na aanmelding.
  • Analytics: Hiermee kunt u een overzicht zien van hoe uw virtuele evenement heeft gepresteerd, zoals het aantal aanwezigen en het aantal mensen dat de herhaling heeft bekeken
  • Automatiseringsmogelijkheden: Hiermee kunt u een vooraf opgenomen evenement houden. Met de automatiseringsfunctie kunt u de bezoekers ook naar uw bestemmingspagina's leiden. Met deze functie kun je ook gebeurtenisregels instellen, zoals het afspelen van een video, het starten en beëindigen van een evenement en het omleiden naar een pagina.

Livestorm Prijzen

livewebinar prijs evenement

Als u met een klein budget werkt, is dit platform geschikt voor u. Het wordt geleverd met een gratis abonnement dat bedoeld is om u te helpen het platform onder de knie te krijgen. Alle betaalde abonnementen worden geleverd met premium klantenondersteuning, naleving van de AVG en de mogelijkheid om toegang te krijgen tot uitgebreide bronnen.

Livestorm biedt 3 tariefplannen:

  • starter: Het is een gratis abonnement waarmee gebruikers de software onder de knie kunnen krijgen
  • Premie: $ 76 per maand ($ 912 jaarlijks gefactureerd)
  • Enterprise: Gefactureerd volgens usage

4. BigMarker

BigMarker-logo
BigMarker
4.7
(417)
BigMarker is een browsergebaseerd platform dat is ontworpen voor naadloos leren en delen via webinars en ... Meer informatie over BigMarker

Het beste voor hybride evenementen

bigmarker startpagina

Grote Marker is trots als het meest aanpasbare softwareplatform voor webinars, virtuele en hybride evenementen ter wereld. Met een scala aan functies voor marketing en het genereren van inkomsten en de mogelijkheid om te integreren met veel apps en besturingssystemen, is deze software het meest geschikt voor virtuele hybride evenementen.

Het kan naadloos worden geïntegreerd met toonaangevende e-mail-, CRM-, marketing- en cursusapplicaties, waaronder video-, streaming- en sociale applicaties.

Belangrijkste kenmerken

  • Functies voor marketing en het genereren van inkomsten: BigMarker wordt geleverd met een reeks ingebouwde functies voor marketing en het genereren van inkomsten om uw inhoud te promoten en geld te verdienen via uw webinars. In wezen kunt u marketing-e-mails aanpassen en verzenden, uw inhoud op sociale media delen, uw contacten importeren, tickets verkopen en nog veel meer.
  • Sjablonen voor bestemmingspagina's: De software beschikt over een sprankelende reeks bestemmingspagina's om uw conversies te stimuleren. En het mooie is dat ze mobiel reageren en op mobiel en desktop kunnen worden bekeken.
  • Integratie: u kunt het naadloos integreren met CRM, tools voor marketingautomatisering, bestanden, beheer van videocontent en betalingssystemen om een ​​naadloze workflow te garanderen.
  • Interactieve functies: Hiermee kunt u de beleving van uw virtuele evenement verbeteren. Voorbeelden van spannende interactieve functies die bij deze software worden geleverd, zijn onder meer Q&A, upvoting, peilingen en quizzen, openbare en privéchat, hand-outs en meer.

BigMarker-prijzen

BigMarker-prijzen

De prijsopties die worden aangeboden door BigMarker zijn gunstig voor zowel newbie als gevestigde virtuele evenementenplanners. BigMarker wordt geleverd met 4 tariefplannen:

  • starter: $ 99 per maand
  • Elite: $ 199 per maand
  • Eerst: $ 499 per maand
  • Wit label: Je moet contact opnemen met de klantenondersteuning om de prijzen voor dit abonnement te krijgen

U kunt kiezen voor de jaarlijkse miljard-optie, waarmee u veel geld bespaart, of voor de maandelijkse miljard-optie.

5. InEvent

InEvent-logo
InEvent
4.5
(139)
Beginnend bij $ 1200.00 / maand
InEvent is een betrouwbare oplossing voor evenementenbeheer die is gebouwd om bedrijven in belangrijke sectoren te helpen bij het stroomlijnen... Meer informatie over InEvent

Het beste voor maatwerk

In Evenement is een van de krachtigste software die is ontworpen voor het hosten van professionele webinars en virtuele en hybride evenementen. De ervaringen die dit virtuele evenementenplatform biedt, kunnen bezoekers moeiteloos in leads en klanten veranderen, waardoor de omzet en winst voor de organisator van het evenement wordt gestimuleerd.

De software integreert naadloos met veel applicaties, zodat u taken kunt automatiseren en u kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Voorbeelden van toepassingen waarmee het kan worden geïntegreerd, zijn onder meer: HubSpot, Google Documenten, Google Spreadsheets, Pipedrive, E-mail door Zapier, Google Calender, Salesforce en meer.

InEvents verslaat andere virtuele even software vanwege de hoge aanpassingsmogelijkheden waarmee het verschillende evenementen en gelijktijdige evenementen kan ondersteunen.

Belangrijkste kenmerken

  • Analyses en rapporten: Het wordt geleverd met een superieure analyse- en rapportagefunctie waarmee u uw leads kunt zien. Je krijgt ook de exacte stappen te zien die je deelnemers hebben genomen met behulp van een tabelweergave-indeling. Het tabblad ''functies'' stelt u in staat om dieper in de stap van elke deelnemer te kijken door te navigeren door e-mails, feedback, onkosten, peilingen, inkomsten, onkosten en aangepaste velden.
  • Ingebouwd registratiesysteem: Met deze functie kunt u gegevens verzamelen, badges afdrukken en betalingen verwerken
  • 24/7 ondersteuning: Deze leverancier biedt XNUMX uur per dag ondersteuning in de vorm van e-mail, tickets en live ondersteuning
  • Makkelijk te gebruiken interface: Het wordt geleverd met een intuïtief ontwerp zodat u snel door het platform kunt navigeren. Het wordt ook geleverd met alle tools die u nodig heeft voor betrokkenheid en beheer van evenementen.

InEvent-prijzen

InEvent biedt een gratis proefperiode aan voordat de volledige software wordt aangeschaft. Hun prijzen zijn vrij transparant: geen verborgen kosten en geen opstartkosten. Het platform wordt geleverd met 2 tariefplannen:

  • V&H Geavanceerd: $ 9990 per jaar
  • V&H Volledig: U moet ook contact opnemen met de ondersteuning voor meer informatie over de prijs

Er is ook een 'Webinars'-plan dat begint bij $600/maand voor 500 deelnemers. Bij webinarabonnementen kunt u kiezen tussen maandelijkse of jaarlijkse facturering.

6. Stap in

Het beste voor netwerken

hopin-startpagina

Hopin is een virtueel evenementenplatform dat individuen of gemeenschappen wereldwijd met elkaar verbindt via virtuele, hybride en persoonlijke evenementen. Met dit platform kunnen mensen contact maken, leren en communiceren met een wereldwijd publiek. Het staat bekend om zijn krachtige netwerkmogelijkheden en daarom organiseert het grote virtuele evenementen, zoals bruiloften, grote internationale conferenties en grootschalige technische evenementen.

Het kan worden geïntegreerd met alle software die u zou willen gebruiken in een virtueel of hybride evenement, zoals: Hubspot, Zapier, Eventsbrite, Pardot, MailChimp, Adobe Marketo Engage en Slido.

Belangrijkste kenmerken

  • Evenementenbouwer: De bouwer wordt geleverd met een aanpasbare interface waarmee u binnen enkele minuten een evenement kunt maken en uw evenementbeheer kunt vereenvoudigen.
  • Veiligheid en privacy: Het platform heeft interne en externe beveiligingsteams om uw netwerkbeveiliging, gegevensbeveiliging en gegevensprivacy te waarborgen.
  • Geavanceerd gereedschap: Hopin wordt geleverd met krachtige tools waarmee u een gedenkwaardig evenement kunt organiseren. Bijvoorbeeld:
  • Analysetools waarmee u inzicht krijgt in het gedrag van bezoekers en leads kunt volgen
  • Toegewijde productondersteuning die 24/7 ondersteuning via e-mail en chat mogelijk maakt
  • Geavanceerde merkopties waarmee je e-mails en evenementtekst kunt aanpassen

Hopin prijzen

hopin prijsstelling

Het prijsmodel van Hopin is geschikt voor veel soorten evenementen. De prijsplannen van Hopin zien er als volgt uit:

  • Gratis: Van toepassing als u maximaal 100 deelnemers heeft.
  • Starter: kost $ 99 per maand en je krijgt toegang tot alle kernfuncties van het platform
  • Groei: Kost $ 99 per maand voor 5 beheerders. U krijgt toegang tot meer geavanceerde tools om uw virtuele evenement te hosten.
  • Afdeling: U krijgt toegang tot meer functies dan het groeiplan. U moet contact opnemen met de ondersteuning voor meer informatie over de prijzen.
  • Enterprise: Je krijgt toegang tot Hopin toeters, bellen en meer functies. U moet contact opnemen met de ondersteuning om prijsgegevens te krijgen.

7. Zoom

Het beste voor kleine virtuele evenementen

zoom homepage evenementenplatform

Zoom is een van de meest populaire virtuele evenementenplatforms. Wanneer persoonlijke vergaderingen niet kunnen plaatsvinden, maken de meeste mensen gebruik van dit platform om virtueel contact te maken met collega's. Hoewel het een favoriet is bij individuen, is het het meest geschikt voor kleine virtuele evenementen die gericht zijn op videoconferenties. Grote organisaties kunnen de Zoom Room echter tegen meerprijs gebruiken om virtueel te vergaderen.

Het is geïntegreerd met meer dan 1500 apps in de Zoom-app-marktplaats om je workflow en samenwerking een boost te geven. Andere apps die naadloos integreren met Zoom zijn onder meer: Google Workspace, Mentimeter, AskAway, DocuSign eSignature en AI-visitekaartjes van Warmly.

Belangrijkste kenmerken

  • Virtuele achtergrond: Het is een van de opvallende kenmerken van Zoom. Met de functie Virtuele achtergrond kun je je kamer verbergen, vooral als het rommelig is en je niet wilt dat andere deelnemers het zien.
  • Audiotranscript: Met deze functie kunt u bijhouden wat er in een vergadering wordt besproken. De functie kan de audio van elke Zoom-vergadering transcriberen en opslaan in een VVT-bestand.
  • Schakel audio/video uit: Met deze functie kunt u audio of video uitschakelen wanneer u deelneemt aan een Zoom-vergadering om onderbrekingen te voorkomen.

Zoom prijzen

zoom prijsgebeurtenis platform

Zoom wordt geleverd met 4 tariefplannen:

Basic

  • Ideaal voor persoonlijke ontmoetingen
  • Het is gratis
  • Biedt plaats aan maximaal 100 deelnemers
  • Je host onbeperkt groepsbijeenkomsten van maximaal 40 minuten
  • Je hebt toegang tot privé- en groepschat

Pro: $ 149.90 per jaar

  • Ideaal voor kleine teams. Het omvat alle voordelen van het basisplan plus:
  • Biedt plaats aan maximaal 100 deelnemers
  • Hiermee kunt u grote vergaderingen tot 1000 personen hosten
  • Hiermee kunt u tot 30 uur aan groepsvergaderingen houden.
  • 1 GB cloudopname
  • Streamen via sociale media

Zakelijk: $ 199.90 per jaar

  • Ideaal voor kleine bedrijven
  • Het bevat alle voordelen van Pro plus:
  • 300 deelnemers max
  • Met de uitbreiding voor grote vergaderingen kunt u tot 1000 deelnemers ontvangen
  • Mogelijkheid om transcripties op te nemen
  • Eenmalig inloggen
  • Bedrijf branding
  • Beheerde domeinen

Onderneming: $ 240 per jaar

  • Ideaal voor ondernemingen
  • Inclusief alle voordelen van het Businessplan plus:
  • Vergaderingen tot 500 personen
  • Afschriften opnemen
  • Onbeperkte massaopslag

Beste gratis softwareplatforms voor virtuele evenementen

Sommige van de hierboven besproken softwareplatforms voor virtuele evenementen bieden gratis versies. Maar ze hebben beperkte functionaliteiten. Sommige gratis abonnementen bieden bijvoorbeeld geen klantenondersteuning. Als ze dat doen, bieden ze alleen online ondersteuning. Ook beperken de gratis versies het aantal mensen dat je kunt hosten in je virtuele evenement. Zo kun je met de gratis versie van Zoom maximaal 100 deelnemers ontvangen. Met de betaalde versies daarentegen kun je tot 1000 mensen ontvangen.

De gratis versies hebben ook tijdsbeperkingen. Met de gratis versie van Zoom kun je bijvoorbeeld maximaal 40 minuten je virtuele evenement hosten. Na 40 minuten wordt de verbinding met de vergadering verbroken.

Ook kunt u met sommige gratis versies geen inkomsten genereren met uw webinars en virtuele evenementen. Dat komt omdat ze geen tools voor promotie en het genereren van inkomsten hebben, zoals bestemmingspagina's, premium tickets en aangesloten commissies. Er zijn veel gratis softwareplatforms voor virtuele evenementen, zoals AirMeet, FLOOR en RegFox. U kunt echter gratis versies krijgen van de beste platforms voor virtuele evenementen die hierboven zijn besproken, zoals Zoom, Livestorm en Hopin.

Handleiding voor kopers van softwareplatforms voor virtuele evenementen

Wat zijn softwareplatforms voor virtuele evenementen?

Het zijn online tools die individuen en organisaties helpen bij het hosten en beheren van online evenementen, zoals webinars, conferenties, seminars en beurzen en tentoonstellingen. Ze helpen ook om contact te maken, contact te maken met, samen te werken met en informatie te delen met deelnemers.

Wat zijn de voordelen van softwareplatforms voor virtuele evenementen?

Hoewel de voordelen van softwareplatforms voor virtuele evenementen kunnen worden afgeleid uit de hierboven besproken tools, worden de belangrijkste hieronder uitgelicht:

Bereik een wereldwijd publiek

In de digitale wereld van vandaag zoeken bedrijven klanten over de grenzen heen. Met virtuele evenementenplatforms kunt u in contact komen met klanten over de hele wereld.

Kostenreductie

Persoonlijke evenementen brengen enorme kosten met zich mee. Bijvoorbeeld apparatuur (microfoon, LED-schermen en meer), locatie, reizen, accommodatie en eten en drinken. Virtuele evenementen helpen om van deze kosten af ​​te komen.

Snel schalen

Sommige virtuele evenementenplatforms zoals Hopin kunnen meer dan 100 mensen bevatten. Het is zeldzaam om persoonlijke vergaderingen te zien die aan dat aantal voldoen. Dat betekent dat je je bedrijf snel kunt opschalen met virtuele evenementenplatforms.

Waar u op moet letten bij het beste virtuele evenementenplatforms?

Het type virtuele evenementsoftware dat u kiest, bepaalt of uw virtuele evenement een succes is of niet. Kies daarom voor een platform dat alle essentiële eigenschappen heeft om een ​​succesvol virtueel evenement te organiseren. Hier is een overzicht van de belangrijkste kenmerken om te overwegen:

Beveiliging en ondersteuning

Om een ​​succesvol virtueel evenement te hebben, hebt u een solide ondersteuningsteam nodig om uw werk en dat van de aanwezigen gemakkelijker te maken. Zorg er dus voor dat het platform dat u kiest ondersteuningsfuncties heeft, zoals e-mail- en chatondersteuning, gebeurtenismonitoring, een toegewijde accountmanager, evenementendagservices en proefsessies met sprekers.

Ook de beveiliging van het platform is belangrijk. U wilt niet dat uw gegevens en die van de aanwezigen in gevaar komen. Zorg er dus voor dat het platform dat u kiest CCPA-, AVG- en PCI-compatibel is. Zorg er ook voor dat het platform gegevens, visuele en audiosignalen kan versleutelen.

Functies voor het genereren van inkomsten

Ongeacht het type evenement dat u wilt organiseren, u wilt er geld mee verdienen. Kies dus een platform met ingebouwde mogelijkheden voor het genereren van inkomsten, zoals ticketing, advertentieruimte voor sponsoring, betalingsopties, bestemmingspagina's en meer.

Automatiseringsmogelijkheden

Automatisering bespaart veel tijd die u kunt besteden aan andere nuttige aspecten van uw evenementen. Zorg er dus voor dat het platform dat u kiest de mogelijkheid heeft om taken zoals ticketing, evenementregistratie, betalingsverwerking en e-mailmarketing te automatiseren.

Betrokkenheid van deelnemers

Het doel van het organiseren van een virtueel evenement is het bereiken van een hoge mate van betrokkenheid van de deelnemers. In tegenstelling tot persoonlijke evenementen waar mensen elkaar persoonlijk ontmoeten, kan het een uitdaging zijn om het gewenste niveau van betrokkenheid te bereiken met een virtueel evenement. Daarom heb je tools nodig om de betrokkenheid van je virtuele evenement te vergroten. Zorg er dus voor dat het platform dat u kiest, wordt geleverd met betrokkenheidsfuncties zoals gamification, live polls en chat met meerdere niveaus.

Het beste virtuele evenementenplatform kiezen

Van de beste softwaregids voor virtuele evenementen: interacties zijn een cruciaal punt in een succesvol virtueel evenement, of het nu gastheer voor deelnemer of deelnemer tot deelnemer is. Daarom hebben de ontwikkelaars van deze platforms boeiende interactiefuncties in de software opgenomen, zoals polling, gamification, livestreaming, vraag- en antwoordsessies en virtuele stands. Integratie is ook een belangrijk onderdeel van software voor virtuele evenementen. Organisatoren van evenementen willen hun livestreams delen op verschillende sociale-mediaplatforms om verkeer, leads en verkopen te genereren. Daarom maken de beste virtuele evenementenplatforms integratie van meerdere apps mogelijk, zoals integratie van sociale media om dat te vergemakkelijken. Rapportage en analyse is een andere veelvoorkomende functie van de meeste software voor virtuele evenementen die hierboven is besproken. Elke organisator van een virtueel evenement zou feedback van zijn virtuele evenement willen krijgen om bepaalde aspecten van zijn virtuele evenement te verbeteren. De beste software voor virtuele evenementen zou organisatoren van evenementen in staat moeten stellen toegang te krijgen tot betrokkenheidsstatistieken, zoals registratie, aanwezigheid en peilingen. Hieronder vindt u een overzicht van de 5 beste virtuele evenementensoftware-evenementenplatforms op basis van use-cases:

  1. Evenementzilla: Geschikt voor allerlei soorten evenementen, zoals lessen, conferenties, fondsenwervers, sportevenementen, trainingen, webinars, virtuele evenementen en hybride evenementen. Het heeft alle functies die je nodig hebt in elk type online vent, zoals mobiele app-integratie, rapportage en analyse, breakout rooms, conferentie-opname en ticketing, scherm delen, polling en nog veel meer.
  2. HeyTop: HeySummit Blinkt uit als het gaat om gebruiksgemak. Het heeft een gebruiksvriendelijk gebruikersdashboard dat zelfs een newbie virtuele evenementenplanner kan navigeren. Het instellen en evenement op het platform is eenvoudiger omdat het tabblad instellingen op het dashboard wordt weergegeven. Andere functies zoals het opzetten van een promobanner, het wijzigen van uw domein en het instellen van uw aangepaste e-mails worden duidelijk weergegeven op het dashboard.
  3. Livestorm: Het blinkt uit in Analytics. Het heeft een krachtige analysetool waarmee u feedback kunt krijgen over registratie, aanwezigheid, poll-antwoorden en conversies.

Dit is een overzicht van onze beste softwareplatforms voor virtuele evenementen. Bijna al deze platforms worden geleverd met de belangrijkste functies die u zou willen in virtuele evenementensoftware, zoals maatwerk, promotie en het genereren van inkomsten, betrokkenheid, evenementopname, hun partijintegratie, polling, enquête, scherm delen en meer. De software die u kiest, moet echter afhangen van de vereisten van uw virtuele evenement. Als u bijvoorbeeld op zoek bent naar virtuele evenementensoftware voor netwerken, is Hopin de beste. Als u grote hybride evenementen wilt houden, is BigMarker de juiste keuze voor software. Als je een klein evenement van 3 tot 100 personen wilt organiseren, is het een goed idee om voor Zoom te gaan.

Axel Grubba is de oprichter van Findstack, een B2B-softwarevergelijkingsplatform, met zijn achtergrond in managementadvies en durfkapitaal waar hij in software investeerde. Onlangs heeft Axel een passie voor coderen ontwikkeld en reist hij graag als hij niet aan het bouwen en verbeteren is Findstack.
Abonneer u en ontvang softwaredeals rechtstreeks in uw inbox.
Aanmelden 5,200+ andere ondernemers blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen.
Geen spam. U kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Gerelateerde Producten

BigMarker-logo
4.7
(417)
BigMarker is een browsergebaseerd platform dat is ontworpen voor naadloos leren en delen via webinars... Meer informatie
InEvent-logo
4.5
(139)
Beginnend bij $ 1200.00 / maand
InEvent is een betrouwbare oplossing voor evenementenbeheer die is gebouwd om bedrijven in belangrijke sectoren te helpen... Meer informatie
Zoomevenementen en webinars-logo
4.4
(276)
Beginnend bij $ 79.00 / maand
Zoom is misschien software waar je al bekend mee bent, maar hun Video Webinar is zeker een mo... Meer informatie