NIEUW
Introductie van aanbiedingen:
Vind exclusieve softwaredeals voor uw favoriete tools →

De beste online samenwerkingssoftware van 2025

Christopher Benitez, 04 maart 2024
De beste online samenwerkingssoftware van 2025
Delen
Begin met het verkopen van digitale producten met Crevio
Crevio logo
Crevio
Gesponsorde
5.0
(1)
$ 29.00 / maand
Crevio is een platform voor makers om digitale producten, diensten, cursussen en toegang tot andere 3e-... te verkopen. Lees verder over Crevio

Online samenwerkingssoftware is een essentieel hulpmiddel geworden voor bedrijven van elke omvang. Het heeft de productiviteit verhoogd, de communicatie tussen werknemers verbeterd en bedrijven geholpen om zelfs tijdens de pandemie te gedijen.

Sommige statistieken die in 2020 zijn vrijgegeven, kunnen deze voordelen ondersteunen. Forrester ontdekte dat online samenwerkingstools hielp werknemers twee tot vier uur in een werkweek te besparen en hun productiviteit met 10% te verhogen.

Daarnaast, Absolute heeft een stijging van 176% gezien in bedrijven samenwerkingstools gebruiken vanwege de toegankelijkheid en het effectieve communicatiesysteem.

Aangezien er veel software voor teamsamenwerking is, kan het een uitdaging zijn om de juiste te kiezen. Om u te helpen de juiste beslissing te nemen, hebben we een lijst samengesteld met de beste.

Wat is de beste online samenwerkingssoftware?

1. Monday.com

Beste algemeen

Monday.com Startpagina: Beste algehele samenwerkingsplatform

Monday.com is een geweldig hulpmiddel dat geschikt is voor verschillende mensen en doeleinden. Afgezien van taakbeheer, kunt u het gebruiken bij het bewaken van ontwerpen, productlancering en marketing.

Het biedt de flexibiliteit en kracht om uw teamleden en workflow te beheren met behoud van gebruiksvriendelijkheid. U zult niet vastlopen door onnodige functies, en u kunt gemakkelijk vinden wat u nodig heeft met de intuïtieve interface.

Hoewel Monday.com is indrukwekkend genoeg, het maakt nog steeds de integratie van je favoriete apps mogelijk voor een meer naadloze ervaring. Zo koppel je Zoom voor audio- en videogesprekken en Google Agenda om meetings in te plannen.

Belangrijkste kenmerken

Er is een reden waarom we kiezen Monday.com als het beste algemene platform voor teamsamenwerking. Afgezien van de gebruiksvriendelijkheid, biedt het ook een indrukwekkende reeks functies die van pas komen voor elk team. Hier zijn er een paar:

  • Aanpasbare sjablonen. Monday.com biedt kant-en-klare en bewerkbare sjablonen die u kunt gebruiken om aan de slag te gaan met uw projecten of teamworkflows.
  • Automatiseringen. Deze project management tool laat je realtime updates ontvangen, automatische e-mails naar je team sturen en vervelende taken verminderen door triggers in te stellen.
  • Productieve werkdocumenten. Bewerk samen met uw team een ​​document, voeg video's en dashboards toe en koppel documenten aan andere automatiseringen of campagnes in uw werkruimte.
  • Meerdere projectweergaven. Hiermee kunt u uw gegevens in acht verschillende weergaven bekijken. Het heeft een kalender, tijdlijn, Kanban en Gantt-weergaven.

Monday.com Prijzen

Monday.com Betaalbare prijzen

U kunt genieten van veel functies in het gratis abonnement, zoals 200+ aanpasbare sjablonen, onbeperkte borden en documenten en twee extra leden. Maar als u wilt upgraden en meer functies wilt krijgen, zoals meer opslagruimte, meer gegevensweergaven en betere automatisering, zijn hier de betaalde abonnementen:

  • Basic. Dit abonnement kost $ 8 / gebruiker per maand en is perfect voor kleine teams en individuen die alleen projecten willen beheren.
  • Standard. Krijg toegang tot een aantal automatiserings-, integraties- en gegevensweergaven voor meer geoptimaliseerde processen op $10/gebruiker per maand.
  • Pro. Voor $ 16 / stoel per maand is dit abonnement ideaal voor bedrijven met complexe workflows die betere automatisering en integraties nodig hebben.

2. Smartsheet

Smartsheet-logo
Smartsheet
4.4
(14,385)
Gratis plan beschikbaar
Smartshee is trots op zichzelf als het vertrouwde werkbeheerplatform van meer dan 90% van de Fortune 100-bedrijven... Meer informatie over Smartsheet

Het beste voor automatiseringen

Smartsheet-startpagina: het beste voor automatisering

Smartsheet is geweldige software voor teamsamenwerking voor het automatiseren van workflows en projecten. Of u nu een klein project beheert of aan een oplossing op ondernemingsniveau werkt, deze tool kan aan uw behoeften voldoen.

In tegenstelling tot de overvolle functies, is Smartsheet relatief eenvoudig te gebruiken. Hiermee hebt u toegang tot alles op een cloudgebaseerd en beveiligd platform zonder codering.

Smartsheet biedt betere mogelijkheden dan andere projectmanagementtools voor automatisering. Hiermee kunt u mensen aan workflows toewijzen, verzoeken bijwerken, op tijd en frequentie gebaseerde automatisering instellen en triggers op een specifieker niveau instellen, waardoor meer controle en maatwerk mogelijk is.

Belangrijkste kenmerken

  • Naadloze integraties. Met de tool krijg je meer werk gedaan in minder tijd door eenvoudig je favoriete apps te koppelen.
  • Data-shuttle. Smartsheet verhoogt de efficiëntie en productiviteit van uw team door toegang te geven tot alle projecten en gegevens op één plek.
  • Geavanceerde rapporten. Krijg een snel overzicht van uw bedrijfsprocessen op al uw werkbladen en werkruimten.
  • Verschillende machtigingsniveaus. Beheer de toegang van uw medewerkers tot uw gegevens en werkruimte door ze toe te wijzen als beheerder, redacteur, commentator of kijker.

Smartsheet-prijzen

Online samenwerkingstools nee. 3: ClickUp-startpagina

Smartsheet biedt geen gratis abonnement, maar u kunt genieten van een gratis proefperiode voor alle betaalde abonnementen. Bovendien biedt het meest eenvoudige abonnement meer geavanceerde functies en meer opslagruimte dan andere projectbeheer-apps.

Dit zijn de betaalde abonnementen van Smartsheet:

  • Pro. Maak een onbeperkt aantal werkbladen en dashboards voor uw team en laat maximaal 10 mensen gemakkelijk gegevens bekijken voor $ 9/gebruiker per maand.
  • Bedrijf. Krijg toegang tot onbeperkte workflows en integraties en genereer of publiceer snel rapporten voor $ 32/gebruiker per maand.

3. ClickUp

ClickUp-logo
ClickUp
4.7
(9,320)
Gratis plan beschikbaar
ClickUp is meer dan alleen een tool voor taakbeheer: het is een 360-graden productiviteitspakket dat functies biedt... Meer informatie over ClickUp

Beste gratis abonnement

ClickUp-startpagina: het beste gratis abonnement

ClickUp bewijst dat goedkopere platforms nog steeds hoogwaardige online samenwerkingstools kunnen bieden. Het is een cloudgebaseerde oplossing boordevol functies en toch zeer betaalbaar.

ClickUp biedt een gratis abonnement voor altijd zoals sommige anderen op deze lijst. Het heeft echter de meest royale hoeveelheid functies. U kunt gratis een onbeperkt aantal taken, projecten en teamleden hebben.

Afhankelijk van de betaalde abonnementen, krijgt u toegang tot 15 krachtige weergaven van uw gegevens, delen van teams en geavanceerde automatisering. U hebt ook toegang tot rapporten, samenwerkingsdocumenten en ingebouwde video-opnames.

Belangrijkste kenmerken

  • Voortgangstracker. Blijf op de hoogte van elk aspect van uw project en volg de prestaties van uw team.
  • Slepen en neerzetten. Organiseer en sorteer uw taken eenvoudig in uw dashboard met slechts een paar klikken en minuten.
  • Meerdere apparaten. Download en krijg toegang tot uw werkruimte vanaf elke locatie en op elk apparaat.

Aanpasbare taken. Met zijn flexibele taakbeheersysteem kunt u projecten, taken en subtaken maken, toewijzen en beheren zoals u dat wilt.

ClickUp-prijzen

ClickUp-prijsplannen

ClickUp biedt een van de beste prijzen en abonnementen onder de online samenwerkingstools. Afgezien van een geweldige gratis abonnementsdeal die toegang geeft tot onbeperkte leden en taken en 24/7 klantenondersteuning, is Click up ook een van de samenwerkingstools die betaalbare abonnementen bieden.

Hier is een overzicht van de betaalde abonnementen van ClickUp:

  • Onbeperkt. Dit abonnement geeft je onbeperkte toegang tot opslag, integraties, aangepaste velden en dashboards voor $ 9 / stoel per maand.
  • Bedrijf. Voor $ 19 / stoel per maand krijg je toegang tot tijdlijnen, mindmaps, een tijdregistratie en maak je aangepaste rapporten.
  • Zakelijk Plus. Profiteer van de functie voor het delen van teams, API-toegang en prioriteitsondersteuning voor bedrijven met meerdere teams voor $ 29 per maand.

Als u ervoor kiest om jaarlijks te betalen, kunt u maar liefst 45% korting krijgen.

4. Teamwork 

Beste voor algemeen projectbeheer

Teamwork-startpagina: het beste voor algemeen projectbeheer

Teamwork is de ideale online samenwerkingstool voor ondernemers, freelancers en account- en projectmanagers. Als u een klantgerichte service aanbiedt, is dit online platform een ​​geweldige manier om iedereen op de hoogte te houden, van uw team tot uw klant.

Gebruikers kunnen eenvoudig de tijd, voortgang, mijlpalen, budget, factureerbare tijd en de totale factuur van het team volgen. 

Teamwork loopt voor op zijn concurrenten wat betreft beschikbare middelen voor projectmanagement. Het biedt tijdregistratie en clienttoestemmingsfuncties die Asana niet heeft. Bovendien heeft het beter CRM integraties en een meer georganiseerde structuur dan ClickUp.

Belangrijkste kenmerken

  • Samenwerkingen met klanten. Met deze functie hebben uw klanten toegang tot uw werkruimte om taken te bewerken, op projecten te reageren en meer controle te krijgen over het werk dat voor hen wordt gedaan.
  • Vooraf gemaakte sjablonen. Teamwork biedt gebruiksvriendelijke en aanpasbare sjablonen voor verschillende projecten om u te helpen de vervelende taak om helemaal opnieuw te beginnen overslaan.
  • Aangepaste velden. Beheerders hebben de mogelijkheid om aangepaste velden toe te voegen aan taken die ideaal zijn voor het bijhouden van unieke details die nodig zijn in projecten en workflows.
  • Direct chatten. Met Teamwork kunt u eenvoudig de problemen van uw team of klant oplossen zonder een ander platform te gebruiken.

Prijzen voor teamwerk

Teamwork biedt ook een gratis abonnement voor altijd, maar het is beperkt. Betaalde abonnementen zijn de beste optie voor meer beheerfuncties zoals tijdregistratie, teamchat en projectsjablonen.

  • Leveren. Dit abonnement kost $12.6/gebruiker per maand en is bedoeld voor projectmanagers met meerdere klanten.
  • Toenemen. Het begint bij $ 22.5/gebruiker per maand en is geschikt voor grotere teams en complexere workflows.

5. Zoho Projects

Zoho Projecten-logo
Zoho Projects
4.3
(368)
Gratis plan beschikbaar
Een PCMag.com Editors' Choice Winnaar, Zoho Projects is een cloudgebaseerd projectmanagementplatform waarmee hij... Lees verder over Zoho Projecten

Beste voor kleine bedrijven

Zoho Homepage Projecten: het beste voor kleine bedrijven

Zelfs voor kleine bedrijven en startups kan het hebben van goede samenwerkingssoftware veel helpen bij de productiviteit en werkefficiëntie. Maar soms kunnen de kosten in de weg zitten. Zoho Projecten is de beste online samenwerkingssoftware als je een krap budget hebt.

Zoho Projects biedt toegang tot essentiële functies die andere tools leuk vinden Monday.com en Smartsheet hebben, maar voor een fractie van hun prijs. Dat omvat meerdere weergaven, tijdregistratie, rapportagefuncties en integraties.

Enkele geweldige tools die u kunt verbinden met uw Zoho dashboard omvatten Dropbox, iCal en Microsoft Office. Afgezien daarvan heeft het ook apps van derden die u kunt gebruiken om klantinteracties, documenten en e-mails te beheren.

Belangrijkste kenmerken

Van taakbeheer tot toegankelijkheid van apps, Zoho Projects heeft alles wat je nodig hebt in een online samenwerkingsplatform. Hier zijn enkele van de goede eigenschappen:

  • Beheer van hulpbronnen. Zoho Met Projecten kunt u taken opsplitsen in mijlpalen, lijsten en subtaken om de productiviteit te verhogen en taken efficiënt toe te wijzen.
  • Gedetailleerde grafiek en rapporten. Deze tool geeft een duidelijk overzicht van je taken, projecten, teamrooster en projectbudget.
  • Online-feed. Deel uw gedachten eenvoudig met het team in één enkele ruimte om tijd te besparen en frequente vergaderingen te vermijden.
  • Automatisering blauwdrukken. Creëer en pas uw workflows binnen enkele minuten aan door de blauwdrukken te bewerken met de functie voor slepen en neerzetten van Zoho Projecten.

Zoho Projecten Prijzen

Zoho Projecten Prijsplannen

Zoho Projects biedt zijn gebruikers maandelijkse en jaarlijkse facturering. U kunt tot 20% korting besparen als u kiest voor het jaarlijkse betalingsplan.

  • Premium. U kunt meer functies krijgen voor $ 5 / gebruiker per maand, zoals een tijdregistratie, meerdere weergaven en aangepaste velden.
  • Enterprise. Dit plan biedt een betere aanpassing van taken en projecten, toegang tot portfolio's en aangepaste domeinen op $10/gebruiker per maand.

6. Asana

Asana-logo
Asana
4.3
(9,613)
Gratis plan beschikbaar
Asana wordt beschouwd als een van de baanbrekende cloudgebaseerde projectmanagementtools en biedt vier weergaven voor zijn... Meer informatie over Asana

Het beste voor workflowbeheer

Asana-startpagina: het beste voor workflowbeheer

Asana is een van de meest populaire online samenwerkingstools op de markt. En met een goede reden. Het biedt een indrukwekkende reeks functies en een goed ontworpen interface.

Asana staat bekend om zijn alles-in-één workflow-oplossing. In tegenstelling tot sommige van zijn concurrenten biedt het een betere beheertool die niet alleen bedoeld is voor het volgen van projecten, maar ook voor marketingcampagnes, creatieve productie en teamvoortgang.

Asana heeft een lange lijst met populaire tools en services voor integraties. Sommige aanbevolen geïntegreerde tools zijn: Adobe Creative Cloud voor creatieve projecten en Microsoft Teams voor videogesprekken.

Belangrijkste kenmerken

  • Werkstroom bouwer. Met Asana kunt u het maken van uw workflow stroomlijnen, de productiviteit van uw teams verbeteren en uw processen verbeteren.
  • Aangepaste formulieren. Asana Forms helpt u bij het bewaken en organiseren van uw teams, klanten en werkverzoeken.
  • Portfolio's en werklasten. Met deze functies blijf je op de hoogte van je projecten en de voortgang van je teams, zodat je niets hoeft te missen.
  • Meerdere manieren van communiceren. Reageer op taken, stuur een direct mesage, start een teamgesprek of gebruik visuals om je mes te bezorgensage met Asana.

Asana-prijzen

Asana-prijsplannen

Het basisplan van Asana is gratis. Het is goed genoeg als je een startup of professional bent die gewoon een eenvoudig samenwerkingsplatform wil. Als u echter de functies zoals de workflow-builder, beheerdersfuncties en aangepaste formulieren nodig hebt, moet u zich abonneren op het Premium- of Business-abonnement.

  • Premium. Maandelijkse facturering begint bij $ 13.49 per stoel. Dit abonnement geeft je toegang tot onbeperkte dashboards en taaksjablonen.
  • Bedrijf. Geniet van meer maatwerk en functies zoals werklast en portfolio's voor $30.49/zitplaats per maand.

7. Trello

Trello-logo
Trello
4.4
(13,431)
Gratis plan beschikbaar
Als een van de baanbrekende Kanban webgebaseerde projectmanagementplatforms zijn meer dan 2 miljoen teams ... Meer informatie over Trello

Beste vanwege gebruiksgemak

Trello-homepage: het beste vanwege het gebruiksgemak

De meeste online samenwerkingstools op deze lijst hebben een uitstekende en overzichtelijke interface. Maar niets kan verslaan Trello als het om eenvoud gaat. Het staat bekend om zijn Kanban-bord waarmee u uw taken en deadlines op dezelfde pagina kunt bekijken.

Trello is geschikt voor kleine bedrijven en teams die een online samenwerkingstool willen die navigeerbaar is en snel kan worden ingesteld. Ondanks zijn gebruiksvriendelijkheid biedt het nog steeds functies die nodig zijn voor online samenwerkingssoftware. U kunt eenvoudig taken volgen, gegevens delen, projectbeheer en automatisering uitvoeren.

Trello is ook een van de meest veelzijdige tools voor online samenwerking. Het is perfect voor het beheren van uw werk, projecten van klanten en teams en zelfs uw persoonlijke leven. Met Trello kunnen particulieren, kleine en grote bedrijven hun productiviteit verhogen zonder in te boeten aan flexibiliteit voor gebruiksgemak.

Belangrijkste kenmerken

  • Meerdere Trello-borden. Afgezien van de typische Kanban-weergave, kunt u uw taken en gegevens ook zien in een tijdlijn-, kalender- of tabelweergave.
  • Ingebouwde automatisering. Met de gratis automatiseringstool van Trello kun je je workflow verbeteren en tijd besparen door triggers in te stellen voor repetitieve taken.
  • Trello-sjablonen. De community van Trello biedt kopieerbare en aanpasbare sjablonen in verschillende categorieën, zoals marketing, productontwikkeling, human resources en meer.
  • Gratis en betaalde power-ups. Power-ups zijn integraties die extra functionaliteit geven aan je online borden. Trello biedt meer dan 200 power-ups, en de meeste zijn gratis.

Trello-prijzen

Trello-prijsplannen

Afgezien van gebruiksgemak en het gratis abonnement, is een aantrekkelijke factor van Trello betaalbaarheid. De prijzen in de bovenstaande tabel zijn alleen van toepassing op jaarlijkse facturering. 

  • Standard. Het goedkoopste abonnement kost $ 6 / gebruiker per maand als u jaarlijks betaalt. Het geeft je toegang tot onbeperkte borden en een geavanceerde checklist.
  • Premium. Meerdere Trello-borden zijn alleen beschikbaar in het Premium-abonnement. Als u ze wilt gebruiken met andere functies, zoals prioriteitsondersteuning, kunt u $ 12.50 per gebruiker per maand betalen.
  • Enterprise. Voor $ 17.50 / stoel per maand voor het jaarplan, heeft het premiumfuncties die geschikt zijn voor organisaties. Dat omvat onbeperkte werkruimten, machtigingen voor bijlagen en beheer van openbare borden.

Beste gratis online samenwerkingstools

Hoewel gratis tools voldoende functies en voordelen bieden voor startups en beginners, missen ze de noodzakelijke functies die groeiende bedrijven nodig hebben. Enkele gebruikelijke beperkingen van gratis tools zijn het aantal projecten, gebruikers en bestandsopslag.

Dit is waar freemium-opties zoals de meeste van de bovenstaande tools voordelig zijn. Ze kunnen nieuwkomers bedienen met een gratis abonnement en bieden geavanceerde functies voor de betaalde abonnementen.

Van de lijst met de beste samenwerkingstools hierboven biedt alleen Smartsheet geen gratis abonnement voor altijd. Dus afhankelijk van uw behoeften, kunt u gaan voor ClickUp, Monday.com, Teamworkof Zoho Projecten.

Meister Task en Miro zijn enkele online platforms die niet zijn inbegrepen, maar die ook goede functies bieden. 

Handleiding voor kopers van online samenwerkingssoftware

Wat is online samenwerkingssoftware?

Online samenwerkingstools kunnen teams op afstand helpen om samen te werken aan taken en projecten in de kern. Het stelt gebruikers in staat om taken aan te maken en toe te wijzen, deadlines in te stellen, de voortgang bij te houden en in realtime met elkaar te communiceren.

Wat zijn de voordelen van online samenwerkingssoftware?

Er zijn veel voordelen aan het gebruik van online tools voor projectbeheer. Enkele van de meest opvallende zijn:

  • Toegenomen productiviteit. Gebruikers kunnen overal en altijd aan projecten werken.
  • Verbeterde communicatie. Mensen die aan projecten en taken zijn toegewezen, kunnen eenvoudig realtime updates zien en met elkaar communiceren.
  • Verbeterde samenwerking. Teamleden kunnen samenwerken aan projecten, ongeacht de locatie.
  • Meer georganiseerd en efficiënt. Met online samenwerkingstools kun je op één plek takenlijsten maken, deadlines instellen en de voortgang bijhouden.

Waar moet u op letten bij de beste online samenwerkingssoftware?

Welke tool voor u het beste is, hangt af van uw specifieke behoeften. Er zijn echter enkele algemene factoren waar u op moet letten bij hulpmiddelen voor teamsamenwerking, zoals:

Interface

Interface verwijst naar hoe de software eruitziet en hoe gemakkelijk deze te gebruiken is. Zoek naar online samenwerkingssoftware met een schone, gebruiksvriendelijke en functionele interface. Als de interface rommelig of moeilijk te gebruiken is, zal dit de frustratie van het beheren van projecten alleen maar vergroten.

Online samenwerkingstools met downloadbare mobiele apps of apps die goed kunnen werken op mobiele apparaten hebben ook een voordeel.

Features

In de eerste plaats investeert u in tools om uw leven gemakkelijker en uw werk efficiënter te maken. Daarom is het essentieel om ervoor te zorgen dat de software die u kiest alle functies heeft die u nodig hebt. Enkele van de onmisbare functies in online samenwerkingssoftware zijn realtime communicatie, taak- en projectbeheer, het delen van bestanden en automatisering.

PrijsING

Hoewel de meeste tools redelijk geprijsd zijn, is het belangrijk om ze te vergelijken voordat u een beslissing neemt. Overweeg of de prijs de waarde waard is en of het past bij uw behoeften en budget. Als je dat eenmaal hebt gedaan, kun je je opties verfijnen tot tools die aan die criteria voldoen.

Klantenservice

Aangezien online tools vatbaar zijn voor glitches en bugs, is het essentieel om een ​​platform te kiezen dat uitstekende klantenondersteuning biedt. U kunt gemakkelijk contact met hen opnemen als u problemen ondervindt. Zoek naar apps met een livechat of 24/7 ondersteuning om in realtime antwoorden te krijgen.

Veelgestelde vragen over online samenwerkingssoftware

V: Wat is de populairste samenwerkingstool?

Afgezien van de vijf platforms hierboven, zijn Slack en Evernote andere bekende platforms.

V: Wat is het nadeel van het gebruik van een online samenwerkingstool?

Het grootste nadeel van het gebruik van een online samenwerkingstool is de afhankelijkheid van internet. Het zal moeilijk zijn om projecten te beheren en te communiceren met teamleden zonder stabiele verbindingen.

V: Welk type bedrijven kunnen profiteren van het gebruik van samenwerkingssoftware?

Elk type bedrijf kan profiteren van het gebruik van online samenwerkingssoftware. Deze tools kunnen helpen bij het efficiënter beheren van projecten en het verbeteren van de communicatie tussen teams van kleine tot grote ondernemingen.

De beste online samenwerkingssoftware kiezen

Bij het kiezen van online samenwerkingssoftware is het belangrijk om rekening te houden met de aangeboden functies, prijs en klantenondersteuning. Zorg er daarnaast voor dat de software een gebruiksvriendelijke interface heeft en gemakkelijk te gebruiken is. Door met deze factoren rekening te houden, kunt u er zeker van zijn dat u geschikte software voor uw behoeften vindt.

Dus dit is wat je moet onthouden van de beste online samenwerkingstools die ik hierboven heb genoemd:

  • Monday.com is de beste algemene tool omdat het geschikt is voor verschillende mensen en doeleinden en de gebruiksvriendelijkheid handhaaft met een intuïtieve interface.
  • Smartsheet biedt een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde interface en automatiseringsfuncties die de productiviteit verhogen.
  • ClickUp is cloudgebaseerde projectbeheersoftware met de meest genereuze gratis abonnementsfuncties.
  • Teamwork is de ideale tool voor gebruikers die klantgerichte services hanteren en die hun teamleden en klanten op de hoogte willen houden van het project en het budget.
  • Zoho Projecten is het beste voor kleine bedrijven en startups die een tool voor teamsamenwerking willen die alle essentiële functies biedt tegen een veel betaalbare prijs.
  • Asana staat bekend om zijn alles-in-één workflow-oplossing, indrukwekkende functies en intuïtieve interface.
  • Trello biedt een eenvoudige en gebruiksvriendelijke interface en biedt toch functies die nodig zijn voor online samenwerking. Het is perfect voor werk en persoonlijk gebruik.

Heb je een van de bovenstaande platforms geprobeerd? Hoe was je ervaring? Laat het ons weten in de reacties hieronder!

Christopher Benitez is een freelanceschrijver die gespecialiseerd is op het gebied van digitale marketing. Zijn werk is gepubliceerd over SEO en affiliate marketing-specifieke niches zoals Monitor Backlinks, Niche Pursuits, Web Hosting Secret Revealed en andere.
Abonneer u en ontvang softwaredeals rechtstreeks in uw inbox.
Aanmelden 5,200+ andere ondernemers blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen.
Geen spam. U kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Gerelateerde Producten

maandag.com-logo
4.7
(10,454)
Gratis plan beschikbaar
monday.com presenteert zichzelf als een Work OS gebouwd voor een nieuwe manier van werken. Het biedt bedrijven... Meer informatie
ClickUp-logo
4.7
(9,320)
Gratis plan beschikbaar
ClickUp is meer dan alleen een tool voor taakbeheer: het is een 360-graden productiviteitspakket dat leuke... Meer informatie
Smartsheet-logo
4.4
(14,385)
Gratis plan beschikbaar
Smart is trots op zichzelf als het vertrouwde werkbeheerplatform van meer dan 90% van de Fortune 100-bedrijven. Meer informatie