Stel je voor dat je $ 42 meer verdient voor elke dollar die je uitgeeft.
Klinkt gek, ik weet het. Maar dat is de gemiddelde ROI van e-mailmarketing.
De waanzinnige cijfers die e-mailmarketing voor bedrijven kan genereren, is een van de redenen waarom u ook in actie moet komen.
Afgezien van het kennen van de best practices voor het verzenden van e-mails die converteren, heeft u echter een platform nodig waarmee u uw contacten en campagnes kunt beheren. Dat is waar e-mailmarketingoplossingen van pas komen.
In dit bericht leert u de beste e-mailmarketingtools om uit te kiezen en begrijpt u hoe e-mailcampagnesoftware bijdraagt aan het succes van uw campagne.
Laten we beginnen!
Laten we beginnen met eerst te definiëren wat e-mailmarketingsoftware is.
E-mailmarketingplatforms of softwareoplossingen voor e-mailmarketing zijn de tools die de meeste nieuwsbrieven en e-mails die u dagelijks van bedrijven ontvangt, ondersteunen. Hun geautomatiseerde karakter maakt ze een geweldige manier om blogposts te promoten, nieuwe productfuncties te delen en klanten over het algemeen betrokken te houden, rechtstreeks vanuit hun inbox; wat betekent het beste e-mailautomatiseringsplatforms zijn gebouwd om te vereenvoudigen veel van de verveling achter e-mailmarketing.
Hoewel er een groot aantal tools wordt aangeboden door zowel betaalde als gratis marketingtools, hebben we ons gericht op de beste e-mailmarketingoplossingen die eenvoudige maar krachtige oplossingen bieden waarmee u uw primaire doel kunt bereiken: op de gemakkelijkste manier bekendheid geven aan uw bedrijf en snelste manier.
Alle beste e-mailmarketingtools die we hebben geselecteerd, worden gekenmerkt door de volgende kenmerken:
Dat gezegd hebbende, sommige van de beste e-mailmarketingoplossingen in hun premium-abonnementen bieden meer geavanceerde functies, zoals drip-marketingcampagnes of A/B-testen, zodat u uw toolkit voor e-mailmarketing kunt uitbreiden terwijl u uw bedrijf laat groeien.
Zodra u de belangrijkste kenmerken van geweldige e-mailmarketingsoftware kent, moet u het beste platform vinden dat past bij uw behoeften en wensen. Er zijn veel tools om uit te kiezen, variërend van betaalde platforms tot gratis e-mailmarketingservices, maar we hebben de lijst beperkt tot de enige e-mailmarketingplatforms die er toe doen.
Dit zijn onze topkeuzes voor de beste e-mailmarketingplatforms in 2024:
Als er een e-mailplatform is dat in de buurt komt van de beste marketingsoftware met allesomvattende functies, Actieve campagne zou bovenaan de lijst moeten staan.
Als een van de meest geavanceerde e-mailtools op de markt, wordt Active Campaign grotendeels erkend als een van de voorkeursplatforms voor zakelijke e-mailmarketing die u de mogelijkheid geeft om automatiserings- en drip-campagnes voor uw bedrijf te ontwikkelen en te lanceren. U kunt ook gebruikmaken van de omnichannel-functies zoals sociale media, livechat en andere om een samenhangende marketingstrategie te ontwikkelen die elke klant een positieve ervaring met uw merk biedt.
Hoewel het geen gratis e-mailmarketingtools heeft, heeft het wel functies die op maat gemaakte services bieden, waaronder de beste e-mailautomatiseringstools en gepersonaliseerde e-mailmarketingsoftware die is gebouwd om gebruikers te voorzien van alles wat ze nodig hebben. Het biedt ook aantoonbaar een van de beste tools voor uitgaande e-mail, waardoor het een van de beste e-mailmarketingservices is die u kunt proberen.
Voor $ 29 / maand ($ 25 / maand betaald per jaar), kunt u onbeperkt e-mails verzenden naar maximaal 1,000 abonnees, automatiseringen bouwen en toegang krijgen tot de chat- en e-mailondersteuning.
Abonnementen op een hoger niveau vanaf $70/maand ($49/maand jaarlijks betaald) voor hetzelfde aantal contacten maakt het een van de meest ideale zakelijke e-mailmarketingplatforms die u toegang geven tot premiumfuncties zoals CRM en verkoopautomatisering, machine learning en meer.
U kunt zich eerst aanmelden voor een gratis proefversie en de functies uitproberen voordat u zich vastlegt op de betaalde abonnementen.
E-mailmarketing is niet genoeg om uw moeder-en-pop-winkel van stroom te voorzien, vooral als u helemaal opnieuw begint. Constante Constante is hiervan op de hoogte en daarom biedt het u meer dan alleen e-mailmarketingfuncties om uw bedrijf online te brengen, waardoor het de beste software-opties voor e-mailcampagnes is die u vandaag kunt proberen.
Als een van de beste e-mailautomatiseringssoftware die op de markt verkrijgbaar is, wil het platform uw one-stop-plek worden voor niet alleen het opbouwen van uw e-maillijst, maar ook voor het opzetten van uw online winkel, het verkopen van uw producten vanaf uw site en meer!
Er zijn twee plannen waaruit u kunt kiezen. Het e-mailabonnement (vanaf $20/maand) omvat alles wat u nodig heeft om een eenvoudige maar effectieve e-mailcampagne uit te voeren. Het Email Plus-abonnement (vanaf $ 45/maand) biedt gebruikers exclusieve functies zoals geautomatiseerde e-mailseries, geavanceerde e-commercemarketing, aanpasbare pop-upformulieren en meer, ideaal als software voor zakelijke e-mailmarketing.
De prijs voor elk abonnement is afhankelijk van het aantal contacten. Hoe meer mensen je in je lijst hebt, hoe hoger de prijs wordt.
Sommigen zeggen dat je geld moet uitgeven om het meeste uit je bedrijf te halen. Hoewel dat tot op zekere hoogte waar kan zijn, kunnen bedrijven die niets hebben om te laten zien, voorlopig beter een gratis tool gebruiken om dingen op gang te brengen. Kortom, voor de beste e-mailsoftware hoeft niet per se betaald te worden.
Gelukkig, Sendinblue biedt verlichting voor bedrijven die krap bij kas zitten, omdat ze hun e-mailcampagneplatforms en -contacten, evenals e-maillijsten in vertrouwen kunnen opbouwen zonder de extra kosten.
Zoals genoemd, SendinblueMet het gratis abonnement kunt u onbeperkte contacten genereren en 300 e-mails per dag verzenden, wat meer dan ideaal is om u op weg te helpen.
Met de betaalde abonnementen vanaf $ 25 per maand kun je meer e-mails verzenden en genieten van de premiumfuncties zoals A / B-testen, geavanceerde statistieken en andere.
Verschillende zakelijke marketingoplossingen bieden een verscheidenheid aan functies. De meeste tools die hier worden gebruikt, zijn echter gericht op het bieden van e-mailmarketingfuncties aan gebruikers om hun bedrijf te laten groeien. E-mail alleen is niet genoeg om gebruikers te helpen hun bedrijf te blijven schalen en hun volledige potentieel te bereiken. Daarom vertrouwen bedrijven op de beste software voor uitgaande e-mail. De beste e-mailplatforms en de beste software voor het beheer van e-mailcampagnes zorgen ervoor dat gebruikers zich op het bedrijf kunnen concentreren door u de mogelijkheid te bieden om processen te automatiseren via essentiële e-mailcampagnetools.
Hubspot is een tool die veel terrein bestrijkt met betrekking tot marketing. U kunt niet alleen de e-mailfuncties gebruiken om de juiste doelgroep aan te trekken en te converteren, maar u krijgt ook toegang tot tools die uw inbound marketingstrategie een boost zullen geven.
Hubspot heeft een gratis abonnement met daarin de gratis marketingtools (e-mail, landingspagina's, formulieren, enz.). Maar als u toegang wilt tot premiumfuncties en extra tools voor SEO, marketingautomatisering en meer, dan moet u geld uitgeven $800 / maand.
Terwijl Hubspot is een van de duurdere tools in deze lijst, houd er rekening mee dat e-mailmarketing deel uitmaakt van de vele andere dingen die het kan doen. Dus als u op zoek bent naar een tool die uw marketinginspanningen kan ondersteunen, dan Hubspot is moeilijk te verslaan.
Voor makers van inhoud is het laatste waar ze zich zorgen over hoeven te maken het opzetten van hun e-mailcampagnes om hun verkoop te vergroten. Bovendien maakt niet elke e-mailsoftware het opzetten van uw campagnes en automatiseringen eenvoudig.
Het beste e-mailplatform neemt het giswerk van e-mailmarketing over, en dat is precies wat ConvertKit kan doen. Het is speciaal gebouwd om gemakkelijk te gebruiken te zijn, dus hoewel het een eenvoudige e-mailmarketingsoftware is, biedt het een naadloos e-mailplatform voor bloggers en makers, zodat ze zich kunnen concentreren op het creëren van meer inhoud waar hun publiek van houdt. En als u e-mailmarketingdiensten vergelijkt tussen: ConvertKit en sommige van zijn topconcurrenten, het houdt zeker stand.
ConvertKit heeft een gratis account voor niet meer dan 1,000 abonnees. U hebt toegang tot alle functies, behalve de geautomatiseerde trechters, ondersteuning en integraties.
Het plan bevat zelfs twee cursussen om u op weg te helpen met uw online bedrijf door een digitaal product te maken en dit aan uw abonnees te verkopen.
De premiumfuncties zijn beschikbaar vanaf $ 29 per maand met hetzelfde aantal abonnees. Als u momenteel bent aangemeld bij een ander e-mailplatform, ConvertKit kan uw lijst gratis naar zijn systeem migreren.
GetResponse is een van de meest gerespecteerde e-mailmarketingplatforms en niet voor niets is het een van de beste e-mailcampagneservices die u kunt proberen. Betrouwbare maar wereldwijde leads voor kleine en grote merken, het geeft u de kans om de groei van uw bedrijf te versnellen, van het genereren van leads tot het stimuleren van online verkoop.
Het platform heeft ook een van de meest ontwikkelde e-mailfuncties op de markt. U kunt geautomatiseerde trechters maken met behulp van bestemmingspagina's en betaalde advertenties om het meeste uit uw e-mailcampagnes te halen.
GetResponse biedt vier plannen om uit te kiezen vanaf $ 15 / maand voor 1,000 contacten. U kunt meer besparen op uw abonnement als u een eenmalige betaling doet van 12 maanden (18% korting) of 24 maanden (30% korting).
Het basisplan omvat onder andere de basisfuncties zoals e-mailmarketing, het maken van bestemmingspagina's en automatiseringssjablonen. De andere abonnementen bevatten premiumfuncties zoals webinars, automatiseringsbouwers, verkooptrechters en meer.
U kunt het platform voor een gratis proefperiode van 30 dagen gebruiken voordat u zich aan een van de plannen verbindt.
Omnisend is een uitgebreid e-mailmarketingplatform dat een breed scala aan functies biedt om u te helpen uw eCommerce-merk te laten groeien. Met Omnisend kunt u zeer gepersonaliseerde e-mails en aangepaste automatiseringsstromen maken om aan uw unieke behoeften te voldoen en uw resultaten volgen met gedetailleerde rapporten.
Omnisend biedt een fantastische prijs-kwaliteitverhouding en heeft een indrukwekkend scala aan functies, evenals een geweldige integratie met de meest populaire eCommerce platforms, zoals Shopify, WooCommerce, BigCommerce, en meer. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan u helpen uw e-commercebedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. Er zijn een paar gebieden waar het zou kunnen verbeteren, zoals de gebruikersinterface en het aanbod aan sjablonen, maar over het algemeen is het een geweldige toolkit die we aanbevelen.
Omnisend biedt een gratis abonnement met een royale limiet van 250 contacten, zodat u de functies van Omnisend kunt uitproberen voordat u een abonnement neemt. Prijzen voor betaalde abonnementen voor Omnisend beginnen bij $ 16/maand voor maximaal 500 abonnees. Als je meer dan 2500 abonnees hebt, beginnen de prijzen bij $ 35 per maand.
Aweber is een van de oudere vermeldingen in deze lijst met e-mailmarketingplatforms. En dat het er na al die jaren nog steeds is, blijkt maar weer Aweberveerkracht in de markt.
Vereenvoudiging van e-mailmarketing voor kleine bedrijven, Aweber biedt hen alle tools om hun contacten te laten groeien door ze binnen enkele minuten de beste e-mails te sturen.
Als je minder dan 500 abonnees hebt, Aweber biedt een gratis abonnement met de basisfuncties, behalve het testen van e-mailsplitsing, automatisering, geavanceerde analyses en meer. U kunt ook slechts 3,000 e-mails per maand naar uw lijsten sturen.
Om van de beperkingen af te komen en alle functies te ontgrendelen, meld je je aan voor het Pro-abonnement voor $ 19/maand voor hetzelfde aantal abonnees. Hoe meer abonnees er aan uw lijst worden toegevoegd, hoe hoger het maandabonnement.
Hoe rijk een e-mailplatform ook is, het maakt niet uit, tenzij het met succes e-mails aan mensen kan bezorgen. Sommige tools kunnen dit niet aan gebruikers garanderen, wat leidt tot een lage betrokkenheid bij abonnees. Als gevolg hiervan kunnen de ISP's hun e-mailcampagnes blokkeren.
pabbly is een platform dat leverbaarheid boven de rest stelt. Het heeft niet alleen een SMTP met een slagingspercentage van 98%, maar gebruikers kunnen meer SMTP's toevoegen om abonnees te garanderen dat ze de e-mails ontvangen die gebruikers vanaf dit platform zullen verzenden.
Als je Pabbly wilt uitproberen, kun je je aanmelden voor het gratis abonnement met beperkte functies.
Al zijn betaalde abonnementen geven gebruikers toegang tot alle functies. Het enige verschil is de prijs - het basisplan begint bij $ 29 / maand voor 5,000 abonnees. Zodra gebruikers meer dan 5,000 contacten hebben, gaan ze naar het volgende abonnement dat $ 49 per maand kost.
Voor site-eigenaren is interactie met sitebezoekers hun topprioriteit. Daarom willen ze, afgezien van een aanmeldingsformulier op een pagina, live chat, chatbot-widgets en andere toevoegen om de kans op een reactie van hen te vergroten.
Kern heeft deze functies bovenop de functies voor e-mailmarketing, waardoor het de perfecte oplossing is voor bedrijven die de communicatiekloof tussen hen en hun publiek willen overbruggen.
Er zijn drie Gist-plannen om uit te kiezen. De gratis laag heeft zijn basisfuncties, evenals twee ondersteuningsstoelen voor degenen die uw chat en inbox beheren.
Het Professional-abonnement ($ 29 / maand) geeft toegang tot een openbare kennisbank, geautomatiseerde chattriggers en leadkwalificatiebot, naast andere functies, bovenop vijf ondersteuningsplaatsen.
Ten slotte biedt het Premium-abonnement ($ 99 / maand) gebruikers een onbeperkt ondersteuningsteam en functies die zijn bedoeld voor het verbeteren van interne communicatie (round robin-toewijzingen, teamprestatierapporten, realtime message voorproefje, enz.).
"Eenvoudig" kan een negatieve connotatie hebben. Maar er is niets mis met het eenvoudig maken van e-mailmarketing, net zoals MailerLite heeft gedaan voor kleine bedrijven.
Laat tegelijkertijd niet toe MailerLite'De eenvoud houdt je voor de gek. De robuuste functies kunnen u helpen uw abonnees exponentieel te laten groeien en de groei van uw bedrijf te versnellen.
MailerLite heeft een gratis abonnement voor gebruikers met minder dan 1,000 abonnees. Het biedt de basisfuncties, maar de gebruikers kunnen slechts 12,000 e-mails per maand verzenden. Ook zijn functies zoals aangepast domein, automatisch opnieuw verzenden en A/B split-testen niet beschikbaar.
De betaalde abonnementen vanaf $10/maand voor 1-1,000 abonnees ontgrendelen alle functies voor u. Voordat u zich aan een van hun betaalde abonnementen verbindt, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen van het platform.
Als het er allemaal op neerkomt, gaat e-mailmarketing over het zo effectief mogelijk opbouwen van relaties met uw doelgroep.
Benchmark Email maakt dit mogelijk door zijn gebruikers tools te bieden die erop gericht zijn u te helpen contact te leggen met uw contacten en ze mogelijk in klanten of klanten te veranderen.
Met het gratis abonnement kunt u de basisfuncties voor e-mailmarketing gebruiken, wat voldoende zou moeten zijn om u te helpen abonnees voor uw lijst te genereren. U kunt onder dit abonnement zoveel contacten verzamelen, maar u kunt maximaal 250 e-mails per maand verzenden.
Met het Pro-abonnement ($ 15/maand voor 500 contacten) kun je onbeperkt e-mails verzenden en ontgrendelt geavanceerde functies voor bestemmingspagina's, rapportage en meer. De prijs stijgt naarmate u meer contacten voor uw lijst genereert.
Als u white labeling voor e-mail en een speciaal IP-adres voor het verzenden van e-mails wilt, moet u contact opnemen met het Enterprise-abonnement.
Ooit een geweldige e-mailcampagne gehad die niemand zag? Wat de reden ook is, u wilt het nog een keer proberen om niet alleen uw verkoop te verhogen, maar ook om te leren hoe u het verder kunt aanpassen om de open tarieven te verbeteren.
Automizy biedt u de tools om dit allemaal mogelijk te maken. Door de openingspercentages van uw campagnes te verbeteren, kunt u uw publiek bereiken en uw bedrijf effectiever van dienst zijn.
De prijzen van Automizy beginnen bij $ 9/maand voor 200 contacten. Hoe meer abonnees je in je account hebt, hoe hoger het maandabonnement wordt. Alle abonnementen hebben dezelfde functies, zoals de visuele automatiseringsbouwer, het volgen van websitegedrag, onbeperkt aantal gebruikers en subaccounts, en meer.
Het platform biedt een gratis proefperiode van 14 dagen om u te helpen de functies eerst te testen voordat u een weloverwogen beslissing neemt.
Of u nu met uw bedrijf begint of nog verder wilt gaan, er is veel om van te houden Moosend. Het biedt gebruikers tools om hun contacten te laten groeien en hen automatisch e-mails te sturen om betere relaties met hen op te bouwen en hun verkoop te verhogen.
In tegenstelling tot de meeste e-mailmarketingplatforms die in dit bericht worden genoemd, Moosend heeft uitstekende klantenondersteuning, variërend van livechat tot kennisbank en videozelfstudies, wat betekent dat uw e-mailmarketingsysteem u vrijmaakt voor meer toegewijde zakelijke taken in plaats van vast te lopen door te begrijpen hoe het werkt. U kunt er zeker van zijn dat u antwoorden vindt op uw vragen over de tool.
Moosend heeft een Free Forever-abonnement waarmee u onbeperkte campagnes naar minder dan 1,000 abonnees kunt sturen, zij het met beperkingen op de functies ervan. Om de ware kracht van het platform te ontsluiten, kunt u zich aanmelden voor een van de betaalde abonnementen vanaf $10/maand voor maximaal 2,000 abonnees. Gebruikers krijgen toegang tot landingspagina's, transactionele e-mails, SMTP-server en meer.
Mensen nemen contact op met bedrijven via verschillende kanalen, zoals livechat, e-mail, messenger en andere. Het is moeilijk om elke communicatie bij te houden met verschillende tools voor elke communicatie.
Echter, Zendpuls verzamelt al die kanalen in één dashboard om betrokkenheid en transacties tussen bedrijven en hun publiek gemakkelijker te maken.
Het e-mailmarketingsysteem van Sendpulse biedt twee soorten betaalmethoden. De maandelijkse abonnementen beginnen bij $ 8 / maand voor 500 contacten, maar er is een gratis abonnement voor hetzelfde aantal contacten, maar met een limiet van 15000 verzonden e-mail per maand.
Het andere type is Pay as You Go, waarmee je een vast aantal mes kunt kopensages om uw abonnees te sturen en moet binnen 12 maanden consumeren. Prijzen beginnen bij $ 32 voor 10,000 messages.
Voor de andere functies, zoals transactionele e-mails, sms en webpush, moet u zich voor elk afzonderlijk aanmelden voor een afzonderlijk betalingsplan.
E-mail is een van de beste manieren om uw interacties met uw publiek te personaliseren. Er zijn echter veel variabelen die u moet overwegen om gepersonaliseerde e-mails te maken die converteren.
Mailigen breekt de technische aspecten van e-mailmarketing af, wat betekent dat deze specifieke e-mailmarketingsoftware u de tijd geeft om u te concentreren op meer hoogwaardige aspecten van uw bedrijf. Op deze manier kunt u zich concentreren op het maken van messensages die uw publiek aanspreken en van hen klanten maken als ze dat nog niet zijn.
Mailigen is gratis totdat u uw eerste 500 contacten bereikt via het platform waarvoor u moet betalen $10/maand ($8/maand, jaarlijks betaald). De eenvoudige prijzen en abonnementen omvatten alle functies, van e-mailmarketing tot A/B-splittests en analyses.
Voordat u zich abonneert, kunt u de eerste 30 dagen na het aanmelden voor een account gebruiken om het platform te testen.
Er is ook een Pay as You Go-abonnement vanaf $40 voor 2,500 e-mailcredits.
Als u werkt met een team dat uw e-mailinspanningen beheert, heeft u een tool nodig met de functies en mogelijkheden om iedereen erbij te betrekken en te brainstormen voor de beste campagnes om uw abonnees te sturen.
Met Mailjet kunt u betrokken raken bij uw e-mailcampagnes door eerst uw goedkeuring te geven voordat ze naar uw abonnees worden verzonden.
Met het gratis abonnement van Mailjet kunt u 6,000 e-mails per maand (200 per dag) naar onbeperkte contacten verzenden. Het geeft u ook toegang tot de API's en SMTP-relay, evenals de geavanceerde e-maileditor.
De betaalde abonnementen vanaf $ 9.65 per maand en maximaal 30,000 e-mails bieden premiumfuncties zoals online klantenondersteuning, A/B-testen, segmentatie en meer.
Ongetwijfeld de meest populaire e-mailmarketingtool in de lijst, MailChimp is uitgegroeid tot meer dan alleen een platform voor het verzenden van e-mails naar uw abonnees. U kunt nu een website voor uw bedrijf maken en digitale advertenties lanceren om uw marketingstrategie af te ronden.
Met zijn flexibele plannen en intuïtieve website en e-mailbuilder, zou je dwaas zijn om MailChimp niet op zijn minst uit te proberen als je serieus bezig bent met het laten groeien van je bedrijf.
Het Marketing Platform van MailChimp is gratis voor maximaal 2,000 abonnees. Het omvat onder meer de marketing-CRM en de mogelijkheid om formulieren en bestemmingspagina's te maken.
De betaalde niveaus vanaf $ 9/maand voor 50,000 contacten geven je toegang tot geavanceerde functies zoals reizen in meerdere stappen, A/B-testen, gedragstargeting en meer.
U kunt zich ook aanmelden voor hun Pay as You Go-abonnement dat u kunt activeren vanaf uw dashboard en transactionele e-mailplannen vanaf $20/blok.
E-mailmarketingplatforms zijn hulpmiddelen waarmee u uw lijst met contactpersonen kunt opbouwen met behulp van formulieren en bestemmingspagina's. U kunt vervolgens uw e-mailcampagnes instellen om naar uw abonnees te worden verzonden. Daarna kunt u hun resultaten meten en verbeteringen aanbrengen voor toekomstige campagnes.
Andere e-mailtools geven u toegang tot aanvullende functies zoals livechat, chatbots en CRM om uw marketingcampagnes te beheren in één dashboard met e-mail op de voorgrond. Hoe dan ook, een tool met robuuste e-mailmarketingfuncties is goed genoeg om u te helpen een publiek op te bouwen en uw omzet te laten groeien als deze correct wordt gebruikt.
Ja. Er zijn e-mailmarketingplatforms waarmee u uw abonnees kunt opbouwen en gratis e-mails naar hen kunt sturen. De meeste gratis abonnementen zijn echter beperkt en bevatten niet alle functies van de tool.
Het hangt af van wanneer de abonnees online zijn om de e-mails te openen die u verzendt. Sommige e-mailtools hebben functies voor het optimaliseren van de verzendtijd die de beste tijd voorspellen om uw e-mails naar abonnees te verzenden.
Er zijn veel variabelen waarmee u rekening moet houden bij het optimaliseren van e-mailcampagnes. Sommigen van hen hebben betrekking op uw onderwerpregel en verzendtijd (om de open tarieven te verhogen) en gepersonaliseerde dynamische inhoud (om de CTR te verbeteren).
Zoals je kunt zien in de bovenstaande lijst, heb je niet genoeg e-mailmarketingplatforms om uit te kiezen. Het is echter ook belangrijk op te merken dat elke software functies heeft die niet beschikbaar zijn op andere, wat betekent dat elk platform het beste werkt voor specifieke gebruikssituaties.
Onze topkeuzes:
Bekijk onze beoordelingen van de . om uw onderzoek voort te zetten beste podcastsoftware, beste webinarsoftware en beste online cursusplatforms om dit jaar meer leads te genereren.